וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין דוד שוחח עם יוסי בניון וייצא עם נבחרת ישראל לגרמניה

20.3.2022 / 18:56

אחרי ההודעה המוקדמת על שחרורו בשל נסיבות אישיות, חלוץ מכבי חיפה ביקש להצטרף לסגל וייקח חלק במשחקי הידידות הקרובים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

אחרי ששוחרר מוקדם יותר (ראשון) מסגל נבחרת ישראל בשל נסיבות אישיות משפחתיות ובתיאום עם מכבי חיפה, דין דוד הוחזר לסגל. למרות הנסיבות האישיות, במשפחתו של החלוץ ביקשו ממנו לצאת עם הנבחרת לצמד המשחקים, ואכן בערב הוציאה ההתאחדות הודעה נוספת, לפיה "דין דוד שוחח עם המנהל המקצועי יוסי בניון וביקש על אף הסיטואציה המשפחתית המורכבת לצאת עם נבחרת ישראל למשחק בגרמניה ולא לוותר על המשחק. דין הצטרף לנבחרת כבר הערב וימריא איתה מחר לגרמניה".

נבחרת ישראל תקיים שני משחקי ידידות נגד גרמניה ורומניה ב-26 וב-29 במרץ בהתאמה. אחרי פיטוריו של מרקו בלבול, מי שינהלו את המשחקים כמאמנים זמניים יהיו גדי ברומר ואלון חרזי.

פרט לדוד, שכבש ובישל בניצחון 0:3 על הפועל תל אביב, לנבחרת יש עוד שני חלוצי חוד טבעיים: מונס דאבור ותאי בריבו. גם יונתן כהן מפיזה הוזמן, אבל הוא לא חלוץ קלאסי. כזכור, ערן זהבי נותר מחוץ לסגל כדי לאפשר לו מנוחה בגלל העומס הרב עם פ.ס.וו איינדהובן שעדיין מתחרה בשלושה מפעלים שונים.

דין דוד שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
יחכה עוד קצת לנבחרת הבוגרת. דוד/מאור אלקסלסי

שני משחקי הידידות של נבחרת ישראל יהיו הכנה לליגת האומות שתתחיל בחודש יוני. הכחולים-לבנים הוגרלו לבית שכולל את רוסיה, אלבניה ואיסלנד, אבל כרגע רוסיה מושעית ואם לא תהיה הודעה אחרת - היא לא תשתתף במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully