וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר לא משחק כמעט שנה, ומטפס בדירוג העולמי

מנפלאות הדירוג: כך הטניסאי השוויצרי עלה שלב אחד למקום ה-26, על אף שלא שיחק שמונה חודשים. פריץ זינק למקום ה-8, דג'וקוביץ' שוב ראשון

תקציר גמר אינדיאן וולס 2022: טיילור פריץ נגד רפאל נדאל/ספורט1

דירוג ה-ATP מורכב משיטה שמעוררת לא מעט מחלוקות בקרב חובבי הטניס, ולטענת רבים לא מייצגת בצורה נאמנה את הדירוג האמיתי - אבל היום (שני) נחשף עיוות משעשע בדירוג, כשרוג'ר פדרר עלה שלב אחד למקום ה-26 בעולם, וזאת מבלי שהוא משחק טניס למעלה משמונה חודשים.

למעשה, אחרי אליפות אוסטרליה האחרונה פדרר ירד למקום ה-30 בעולם, אבל מאז הוא כבר "מזנק" ארבעה שלבים בסך הכל. איך זה קורה? בזכות הנפילה של אלה שלפניו. השבוע, למשל, שני טניסאים שדורגו לפניו - אסלן קראצב וכריסטיאן גארין, שדורגו במקומות ה-22 וה-25 - איבדו נקודות דירוג אחרי חישוב הנקודות והסיכום של אינדיאן וולס, והם ירדו למקומות ה-29 וה-32, מה שהעלה שלב אחד את פדרר.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. Martin Dokoupil, GettyImages
שוב במקום הראשון בעולם. דג'וקוביץ'/GettyImages, Martin Dokoupil

מי שחזר לפסגה הוא נובאק דג'וקוביץ', שגם הוא לא השתתף באינדיאן וולס ובכל זאת שיפר עמדות (בזכות המעידה המוקדמת של מדבדב). טייילור פריץ, שזכה בטורניר, זינק 12 שלבים למקום ה-8 בעולם.

העשירייה הראשונה מורכבת בסדר הבא: נובאק דג'וקוביץ', דניל מדבדב, רפאל נדאל, אלכסנדר זברב, סטפנוס ציציפאס, אנדריי רובלב, מתאו ברטיני, טיילור פריץ, קספר רוד, פליקס אוג'ר אליאסים.

אצל הנשים אשלי בארטי עדיין בפסגה, ואחריה שנייה איגה שביונטק (אלופת אינדיאן וולס, שעלתה שני מקומות), מריה סקארי (הפינאליסטית, שעלתה שלושה שלבים), ברבורה קרייצ'קובה, ארינה סבאלנקה, פאולה באדוסה, אנט קונטבייט, קרולינה פלישקובה, גרבינייה מוגורוסה ואונס ג'אבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully