וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בקהאם העביר את ניהול חשבון האינסטגרם לרופאה מאוקראינה

כדורגלן העבר האנגלי, המשמש כשגריר של יוניצ"ף, אפשר לרופאה מחרקוב המופצצת לפרסם תיעודים מהמרתף בו היא מסייעת לנשים ותינוקות אחרי לידה

בווידאו: מרכז קניות בקייב שהופגז/צילום: רויטרס

ספורטאים רבים ברחבי העולם הביעו במהלך השבועות האחרונים תמיכה באוקראינה לאחר פלישת רוסיה למדינה והיום (שני) האוקראינים זכו לתמיכה מאחד הספורטאים הפופולריים בעולם, לפחות ברשתות החברתיות - דייויד בקהאם.

לכדורגלן העבר האנגלי חשבון אינסטגרם עם 71.6 מיליון עוקבים, והיום הוא הודיע על העברת ניהול החשבון לאירינה, רופאה מרדימה לילדים בחרקוב, עיר שניזוקה רבות בשל ההפצצות הרוסיות. בקהאם, שגריר של יוניצ"ף, פרסם סרטון בו הוא קורא לעוקביו לתמוך בפעולות הארגון באוקראינה ולצפות בתיעודים מהמדינה מוכת המלחמה.

הרופאה שעומדת בראש מרכז ליולדות בעיר פרסמה תיעודים רבים מהמרתף אליו פונו הנשים היולדות וההרות ביום הראשון לפלישה הרוסית. היא בנוסף שיתפה סרטונים של תינוקות הזקוקים למחוללי חמצן, אותם קיבלו בתרומה מיוניצ"ף. "הימים הראשונים היו הקשים ביותר", רשמה אירינה, "היינו צריכים ללמוד איך לעבוד תחת ההפצצות. אנחנו כנראה מסכנים את חיינו אבל אנו לא חושבים על זה. אנו אוהבים את העבודה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully