וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השני ברציפות: איגה שביונטק זכתה בטורניר אינדיאן וולס

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 0:23

הפולנייה ניצחה 4:6, 1:6 את סקארי, זכתה בתואר WTA 1,000 שני ברציפות ותעלה אל המקום השני בעולם. היוונייה תעלה אל השלישי

תקציר: רפאל נדאל נגד קרלוס אלקראס, חצי גמר טורניר אינדיאן וולס/ספורט1

איגה שביונטק הפולנייה, המדורגת רביעית בעולם, השלימה הערב (ראשון) זכייה בטורניר אינדיאן וולס. הפולנייה בת ה-20 נזקקה לשעה ועוד 21 דקות בלבד כדי לנצח 4:6, 1:6 את מריה סקארי היוונייה (6) בדרך לזכייה שנייה ברציפות בתואר מסבב ה-WTA 1000 היוקרתי אחרי שעשתה את זה בקטאר בשלהי פברואר. שביונטק, ששמטה מערכה בכל אחד משלושת המשחקים הראשונים שלה בטורניר, לא איבדה אפילו מערכה אחת בשלושת האחרונים ורשמה הישג פנטסטי.

איגה שביונטק טניסאית פולנייה. Matthew Stockman, GettyImages
בכושר שיא. שביונטק/GettyImages, Matthew Stockman

זה הניצחון ה-11 ברציפות של שביונטק, שתעלה בזכות הניצחון הזה אל המקום השני בעולם. זה בסך הכול התואר החמישי בקריירה של הפולנייה הצעירה, שכזכור זכתה כבר ברולאן גארוס. שביונטק אוהבת מאוד לשחק במשחקי גמר ובחמשת משחקי הגמר האחרונים בהם שיחקה שמטה בסך הכול 16 משחקונים ואפילו לא מערכה אחת. 4:6, 1:6 זו בדיוק התוצאה בה ניצחה כשזכתה ברולאן גארוס, התואר הראשון בקריירה שלה. שביונטק רשמה ניצחון שני ברציפות מול סקארי אחרי שהפסידה לה בשלושת המשחקים הראשונים בין השתיים.

למרות ההפסד הכואב, לא הכול שחור מבחינת סקארי, שתקבע דירוג שיא ותעלה אל המקום השלישי בעולם. היא תשווה את דירוג השיא של סטפנוס ציציפאס ותהפוך כמובן ליוונייה (אישה או גבר) המדורגת גבוה ביותר אי פעם יחד איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully