וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד קומאן מועמד לחזור לנבחרת הולנד אחרי המונדיאל

בתקשורת ההולנדית טוענים כי המאמן שפוטר מברצלונה, אשר לטובתה עזב את האורנג' ב-2020, עשוי להחליף את לואי ואן חאל בדצמבר ולחתום לקדנציה שנייה

תקציר: הולנד - נורבגיה 0:2/ספורט1

רונאלד קומאן עשוי לחזור לאמן את נבחרת הולנד, כך דווח היום (ראשון) באתר "NOS" בתקשורת המקומית. מאמן האורנג' הנוכחי, לואי ואן חאן, יסיים את חוזהו בדצמבר הקרוב לאחר המונדיאל בקטאר, ובהתאחדות ההולנדית העלו את שמו של קומאן כמועמד להחליפו.

קומאן שנותר ללא קבוצה מאז שפוטר על ידי ברצלונה לפני כארבעה חודשים, הדריך כזכור את נבחרת הולנד בין 2018 ל-2020, אז עזב אותה לטובת הקבוצה מקטלוניה. ב-2019 הוא הוביל את הכתומים לגמר ליגת האומות, בו הפסידו לפורטוגל. עם עזיבתו מונה למאמן פרנק דה בור, שכשל ביורו 2020 עם הדחה בשמינית הגמר בידי צ'כיה והוחלף על ידי ואן חאל.

קומאן הוא זה שהיה אמור לעמוד על הקווים של האורנג' ביורו, אלא שהוא פספס את הטורניר בשל דחייתו בשנה, ולאחרונה הוא טען בריאיון כי הוא פתוח לאופציה לחזור לנבחרת: "מי יודע, אולי זה יקרה שוב", הוא אמר, "אני פתוח לזה. יכול להיות שזה הכי יתאים לי, לא להיות על המגרש בכל יום. היורו נדחה בגלל הקורונה, אתה הופך למאמן לאומי כדי לחוות גם טורניר גדול, וזה חסר. אם אי פעם תהיה לי הזדמנות לחוות את זה... אני לא מתכוון להגיש מועמדות, אבל אין לי הרבה מה להפסיד".

ממפיס דפאי עם רונאלד קומאן בנבחרת הולנד. GettyImages
עשוי לחזור. קומאן באימון נבחרת הולנד/GettyImages

נבחרת הולנד, שכבר הבטיחה את מקומה בגביע העולם בקטאר ותיוודע לזהות יריבותיה בהגרלת שלב הבתים שתיערך ביום שישי הבא, ה-1 באפריל, קבעה משחקי הכנה לקיץ נגד נבחרות בלגיה, פולין ו-וויילס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully