וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד קומאן פוטר מברצלונה

המועדון הודיע רשמית כי המאמן ההולנדי סיים את דרכו בעקבות ההפסד לראיו וייקאנו ופתיחת העונה הרעה. אימן את הקבוצה מקיץ 2020 והסתפק בזכייה בגביע הספרדי. צ'אבי צפוי להגיע כמחליפו

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

זה היה באוויר כבר זמן רב וכעת זה רשמי: רונאלד קומאן פוטר הלילה (רביעי) מתפקיד המאמן של ברצלונה. בספרד דיווחו על ההחלטה להיפרד מההולנדי בעקבות ההפסד לראיו וייקאנו שהיה השלישי ברציפות של הקבוצה בחוץ, ולאחר כמה דקות הגיעה גם ההודעה הרשמית. קומאן משלם את המחיר על פתיחת עונה מאכזבת מאוד בליגה ובליגת האלופות וגם על המתיחות בינו לבין ההנהלה בראשות הנשיא ז'ואן לאפורטה.

מוקדם יותר כבר נטען כי קשר העבר צ'אבי, כיום מאמנה של אל סאד הקטארית, "נחוש להגיע ומחכה לשיחה מלאפורטה". הוא כעת המועמד המוביל להחליף את קומאן ולנסות לשקם את ברצלונה.

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
חיבור שלא עבד כבר זמן רב. קומאן/רויטרס

קומאן מונה למאמן ברצלונה בקיץ 2020, במקומו של קיקה סטיין שפוטר בעצמו. ההולנדי עזב את עמדתו על הקווים של נבחרת הולנד וחזר לקבוצה בה שיחק שש שנים בעבר. למרות התקוות הגדולות, הוא לא הצליח להצעיד את בארסה להצלחות משמעותיות בעונתו הראשונה והסתפק בזכייה בגביע הספרדי.

תחת קומאן ברצלונה סיימה את העונה שעברה במקום השלישי בלבד בליגה הספרדית תוך שהיא מפסידה שבעה משחקים - כולל פעמיים לריאל מדריד בקלאסיקו. בליגת האלופות הבלאוגרנה הודחו כבר בשמינית הגמר, אחרי הפסד 5:2 לפריז סן ז'רמן בסיכום המשחקים.

בקיץ האחרון ברצלונה מאוד נחלשה אחרי עזיבתו ההיסטרית וההיסטורית של ליאונל מסי. בין העוזבים היה גם אנטואן גריזמן ובצל המשבר הכלכלי החמור של המועדון, הקבוצה לא הייתה יכולה להתחזק בכוכבי על מהשורה הראשונה או מקבוצות פאר אחרות באירופה.

במשחקים הראשונים של העונה קומאן לא הצליח לייצר הצלחות ובחודש שעבר הוא והנשיא לאפורטה סיפקו כמה עקיצות פומביות הדדיות. לכולם היה ברור שהפרידה היא עניין של זמן וכעת נפל הפור, אחרי ההפסד בקלאסיקו וההפסד לראיו וייקאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully