וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חוטפת אש, קומאן בלחץ, "צ'אבי מחכה לשיחה מלאפורטה"

"בארסה הזו בלתי נסבלת", נכתב אחרי ההפסד 1:0 לראיו והכיסא של המאמן שוב רועד כש"צ'אבי נחוש להגיע". בוסקטס לקח אחריות: "נרדמתי בגול", קומאן שוב מתרץ ומתלונן

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

"ברצלונה הזאת בלתי נסבלת" - כך הגדיר אחד הפרשנים הבכירים של אתר "ספורט" הקטלאני את הקבוצה אחרי שהפסידה הערב (רביעי) 1:0 לראיו וייקאנו. רדאמל פלקאו הוותיק העניק לעולה המפתיעה ניצחון ראשון על בארסה מאז דצמבר 2002 והותיר את היריבה ללא ניצחון חוץ ועם שער בודד עד כה כאורחת. ממפיס דפאי החטיא פנדל בדקה ה-72 וגם סרחיו אגוארו שפתח לראשונה, סרג'יניו דסט וגאבי רשמו החמצות מרגיזות, במשחק ממנו נעדרו אנסו פאטי ופרנקי דה יונג הפצועים.

הכיסא של רונאלד קומאן חזר להתנדנד אחרי ההפסד בקלאסיקו וכעת מעמדו רעוע מאוד, כאשר על פי דיווחים בספרד: "צ'אבי נחוש להגיע לברצלונה ומחכה לשיחה מלאפורטה".

ממפיס דפאי שחקן ברצלונה מחמיץ פנדל. רויטרס
אפילו פנדל לא נכנס. ממפיס דפאי/רויטרס

סרג'יו בוסקטס לקח אחריות בסיום: "אני עשיתי את הטעות, נרדמתי. ספגנו בגללי. במחצית השנייה היו לנו מצבים, אבל לא היה לנו מזל. לא שיחקנו כזה רע. זו הדינמיקה של הדברים אצלנו העונה. קומאן? אנחנו באותה סירה, בזמנים הטובים ובזמנים הרעים. אנחנו צריכים להמשיך להילחם כדי לצאת מהמצב הזה. חסרים לנו הרבה דברים. אנחנו לא מספיק עקביים ולא לוקחים נקודות. יש הרבה מה לפתור וזה מתחיל להדאיג".

רונאלד קומאן אמר: "אני מודאג מחוסר האפקטיביות שלנו, לא מהמשחק, אבל זה לא משנה כאן בספרד. אני יודע, הפסדנו 1:0. אחרי השער שלהם שיחקנו טוב, שלטנו במשחק ויצרנו מצבים, אבל לא כבשנו וזה מעלה ספקות. המצב בטבלה מראה שאנחנו לא מצליחים, אנחנו מתחת לרמתנו. איבדנו שחקנים ברמה גבוהה, בשנים האחרונות קבוצות מהטופ העולמי התחזקו ואנחנו לא יכולנו לעשות את זה. גם את זה צריך לזכור".

לואיס מסקארו, פרשן "ספורט" שסיפק את הציטוט על ברצלונה הבלתי נסבלת, הסביר בטורו: "ברצלונה לא קיימת התקפית, היא בקושי יוצרת מצבים, אבל הפעם אפילו פנדל הקבוצה של קומטן לא הייתה מסוגלת לכבוש. ממפיס יכול היה להציל נקודה ולא עשה את הזה. המצב הזה לא מתקבל על הדעת וזה הופך להיות בלתי נסבל כשמבינים שגם המשך העונה יהיה כך. עוד מאותו דבר עד מאי יהיה בלתי נסבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully