וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ': "יובאנוביץ' ופריצה ישנו במחצית הראשונה, הם לא היו על המגרש"

מאמן מכבי תל אביב זעם על צמד החלוצים אחרי המעידה מול בני סכנין: "קורה שלא משחקים טוב, אבל חייבים לתת את המקסימום, לא אכפת לי כמה הם הבקיעו עד עכשיו". גלזר: "השופטים צריכים להיות אגרסיביים יותר נגד בזבוזי זמן"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:0/ספורט1

אחרי שסיימה את העונה הסדירה עם שבעה ניצחונות רצופים, קיוותה מכבי תל אביב לפתוח ברגל ימין את משחקי הפלייאוף העליון אך מעדה עם תיקו 0:0 ביתי מול בני סכנין. זה היה המשחק השלישי העונה בו הצהובים לא מצליחים להכניע את סכנין וכעת כשהפער ממכבי חיפה שבמקום הראשון צמח לשמונה נקודות נראה שהקבוצה התרחקה מאוד ממאבק האליפות.

"משחקים כאלה צריך לנצח בכוח", אמר גורם במועדון. "היה לנו ברור שסכנין תבוא בעיקר להפריע, וכשאתה לא מבקיע בשלב מוקדם של המשחק דברים יכולים להסתבך וזה מה שקרה. אין הסבר למה שקורה לנו מול סכנין העונה, נצטרך לחזור חזקים יותר אחרי פגרת הנבחרת".

מלאדן קרסטאיץ' עלה אתמול במערך סופר התקפי, עם טל בן חיים כמגן ימני ועם מתן בלטקסה שפתח כמגן שמאלי אבל תופקד בחלקים רבים של המשחק בעמדה גבוהה בקישור. קרסטאיץ' ידע שסכנין תבוא בעיקר להסתגר וניסה לשלוח הרבה שחקנים לחלק הקדמי, עם ניסיון לנצל את המהירות של מתן חוזז בחלק ההתקפי. בפועל הדברים לא ממש עבדו, לגד עמוס לא היתה עבודה של ממש, וגם למסיבת העיתונאים בסיום המשחק קרסטאיץ' הגיע התקפי מאוד.

מלאדן קרסטאיץ', מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
הגיע התקפי גם למסיבת העיתונאים. מלאדן קרסטאיץ'/דני מרון

"היינו דומיננטיים לאורך כל המשחק", ירה הסרבי, "היינו צריכים להיות רגועים יותר במחצית הראשונה, אבל יובאנוביץ' ופריצה ישנו לאורך כל המחצית הראשונה. במחצית השנייה היינו אגרסיביים יותר והגענו למצבים אבל לא כבשנו. אתה צריך לרצות ולהראות רעב כדי לנצל הזדמנויות לשערים, אנחנו לא יכולים לחיות על המשחקים שהיו, כל יום הוא היום הכי חשוב בחיים. הם פשוט לא היו על המגרש, הם היו לגמרי מחוץ למשחק. קורה שאתה משחק לא טוב, אבל אתה חייב לתת מעצמך את המקסימום בכל משחק. כשהקבוצה עובדת בשבילך, אתה צריך להבקיע שערים ואז במחצית השנייה כשאתה כבר מגיע למצבים - אלוהים לא נתן לך לכבוש. כל אחד צריך לעשות את העבודה שלו".

המאמן הסרבי נשאל האם יש לו בתוך הקבוצה פתרונות התקפיים, למקרים נוספים בהם פריצה ויובאנוביץ' חלשים כמו אתמול והשיב: "אנחנו לא מדברים עכשיו רק על שניהם. מבחינתי כל אימון וכל משחק הוא חשוב ואם אתה משחק בצורה כזאת נרפית, אתה גם לא מכבד את היריבה שלך וגם לא מכבד את חברייך לקבוצה. לא אכפת לי כמה הם הבקיעו עד עכשיו, הם צריכים להמשיך ולעבוד קשה כי גם השערים שהם כבשו הגיעו בעזרת הקבוצה כולה ולא רק בזכותם. אבל אני לוקח את האחריות עליי ויש לנו עכשיו שבועיים לעבוד על זה".

עוד בוואלה!

הכבשה השחורה שלה: רק 0:0 למכבי תל אביב מול בני סכנין

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב סטיפה פריצה, אבי ריקן. דני מרון
"לגמרי מחוץ למשחק". פריצה/דני מרון

בלי קשר לאיך תסתיים העונה הנוכחית, כבר עכשיו ברור שמכבי תל אביב תתחזק בצורה משמעותית לקראת העונה הבאה. המשחקים האחרונים הבליטו עד כמה חסרים לקבוצה כלים התקפיים, גם בעמדות המגנים וגם בחלק הקדמי. כמו כן, בולט לעין המחסור בשחקני כנף משמעותיים. אמש שיחקו הצהובים ללא דן ביטון, שלא היה כשיר בגלל התפרים בעקב רגלו. והיה חסר מאוד, בעיקר במשימות החדירה מהמרכז ובלעדיו לא היה מי שייתן כדורים לצמד הבלקני בהתקפה. "דן ביטון שחקן טוב מאוד, אבל מכבי תל אביב לא בנויה רק משחק אחד, מכבי היא לא רק דן ביטון", אמר קרסטאיץ'.

סוגיית מאור קנדיל העסיקה את אנשי מכבי תל אביב בימים האחרונים. המגן שלא נכלל אמש בסגל, ממעט לקבל דקות משחק ועדין באופן מפתיע זומן לסגל נבחרת ישראל, שמתכנסת השבוע לקראת צמד משחקי הידידות נגד גרמניה ורומניה. בניגוד לדן גלזר, אופיר דוידזאדה, גבי קניקובסקי ומתן בלטקסה, שנמצאים בכושר טוב וזומנו לסגל, קרסטאיץ' לא ממש הבין את הזימון של קנדיל ולא היסס להביע ביקורת גלויה בנושא.

"הוא בהחלט שחקן טוב", אמר המאמן. "אבל אני הייתי עוזר מאמן ומאמן נבחרת, ולעולם לא זימנתי לסגל שלי, שחקנים שלא משחקים בהרכב הקבוצה שלהם. אני לא רוצה לדבר על פוליטיקות בהתאחדות, אבל אם אתה מזמין לסגל מגן שלא משחק, אז אתה לא מכבד את שאר המגנים שיש בליגה. אני שמח שקנדיל זומן, זה מחמיא לנו, זה מראה שיש לנו שחקנים טובים בסגל, אבל מה יגידו המגנים האחרים בישראל? זה לא נורמלי, אבל אולי אני לא נורמלי".

שחקן בני סכנין בירם כיאל מול שחקני מכבי תל אביב דן גלזר, אייל גולסה. דני מרון
"התוצאה לא תוציא לנו את הרוח מהמפרשים". דן גלזר/דני מרון

דן גלזר ניסה להסביר בסיום מדוע קבוצתו לא הצליחה לנצח העונה את סכנין באף אחד משלושת המפגשים. "אין לי הסבר חד משמעי ללמה זה קורה דווקא נגד סכנין. הם קבוצה טובה והתכוננו אליהם טוב. נכון שלא הגענו להרבה מצבים, אבל שניים- שלושה מצבים שהגענו אליהם היו צריכים להסתיים בשער ואז כל המשחק נראה אחרת. יש עוד תשעה משחקים וננסה להתאושש מהר. באנו במומנטום אדיר ואני לא חושב שהתוצאה הזאת תוציא לנו את הרוח מהמפרשים לרגע".

גלזר נשאל הן לגבי ביזבוזי הזמן של שחקני סכנין במהלך המשחק וגם בנוגע לתגובתו של השופט גל לייבוביץ' לעניין והשיב: "אני לא נוהג לדבר על שופטים, אבל אני חושב שהיד צריכה להיות יותר קשה על ההדק נגד קבוצות שמנסות לבזבז זמן. הם מרגישים בנוח, כי (השופטים, ר"ב) לא באים נגדם באגרסיביות מההתחלה ומראים להם שזה לא צריך לקרות. שיעשו את החושבים עם עצמם וחוץ מזה השיפוט היה בסדר גמור".

האזינו: רענן ברנובסקי על דבריו של קרסטאיץ'

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון

מכבי חיפה - הפועל באר שבע
מכבי נתניה - מכבי תל אביב
הפועל תל אביב - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully