וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "מכבי תל אביב? הייתי בשנ"צ". רפואה: "לא התבטלנו"

מאמן מכבי חיפה לא התרגש מהמעידה של הצהובים והיה מרוצה מה-0:3: "יוצאים לפגרה באנרגיות טובות". רז מאיר ינותח ולא ישוב לשחק העונה. מאמן הפועל תל אביב: "את יגאל בקר צריכים לחזק ולחבק"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

מכבי חיפה פתחה הערב (שבת) את הפלייאוף העליון ברגל ימין ושמרה על פער ארבע הנקודות בפסגה בזכות ניצחון ביתי 0:3 על הפועל תל אביב. דין דוד כבש (13) ובישל לדולב חזיזה (32) בעוד משחק בו הירוקים לא ממש הרשימו, אם כי באחת ההתקפות הבודדות במחצית השנייה, בה האורחת שלטה והייתה עדיפה, קיבלו שער מהמחליף מחמוד ג'אבר (89).

עומר אצילי שוב לא כבש או בישל, וסחב רגל כשירד לספסל בדקה ה-62. ברק בכר יכול להיות מרוצה מכך שחזיזה וחוסה רודריגס לא ספגו כרטיס צהוב שהיה מונע מהם לשחק מול מכבי תל אביב ב-11 באפריל, אבל שבוע לפני כן, לאחר פגרת הנבחרות, מצפה לו קרב הצמרת מול הפועל באר שבע המדורגת שנייה.

מי שכבר לא יחזור לשחק העונה הוא המגן הימני רז מאיר, שיעבור בימים הקרובים ניתוח במפרק הירך ויעבור שיקום במטרה לחזור כשיר לאימוני תחילת העונה הבאה.

שחקן מכבי חיפה דין דוד. מאור אלקסלסי
מגיע חד לקראת הבכורה בנבחרת. דין דוד/מאור אלקסלסי

ברק בכר סיכם: "הפלייאוף קשה, גם היום היה קשה אבל עשינו את העבודה וניצחנו. הבקענו שני שערים מוקדמים וזה משחרר. במחצית השנייה הלכנו קצת אחורה, אבל הבקענו את השלישי בסוף וזה נתן ביטחון לשחקנים. אנחנו יוצאים לפגרה באנרגיות טובות. יש דברים לשפר, אבל אני רואה התקדמות".

בכר נשאל היכן איבוד הנקודות של מכבי תל אביב תפס אותו והשיב בחיוך: "בשנ"צ". לאחר מכן המשיך: "יש משהו במשחקים בשבת בצהריים שאולי קצת מרדים. זה קרה לנו נגד הפועל נוף הגליל, זה לא תירוץ, אבל זה לא שעה שרגילים לשחק בה וצריך להביא בה יותר".

על דין דוד ושון גולדברג שזומנו לנבחרת ישראל: "הם הרוויחו את זה ביושר ואני מקווה שהם ישחקו כי מגיע להם. אצילי חזר מפציעה, הוא עוד לא חד והוא צריך עוד קצת אימונים. אני חושב שהוא עדיין לא בכושר וזו החלטה נכונה שלא הזמינו אותו".

עוד בוואלה!

הכי קל שיש: מכבי חיפה הביסה את הפועל תל אביב 0:3

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה, מאוויס צ'יבוטה עם בתו. מאור אלקסלסי
מאוויס צ'יבוטה עם הדור הבא/מאור אלקסלסי

קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב: "אני מאוכזב, חושב שחוסר הניסיון של כמה שחקנים השפיע. השערים הראשונים הם מתנות. מה שקבע את המשחק זה שבשלושה-ארבעה מצבים הם כבשו שלושה שערים, אנחנו בשלושה מצבים טובים לא הבקענו. לא התבטלנו, היינו במשחק. המטרה היא המקום הרביעי. זה נראה רחוק מדי, אבל נשחק עד הסוף".

על הבכורה של אנז' פרדי פלומן: "הוא היה מצוין. אני לא מתרץ אבל המון שחקנים לא היו היום. המון שחקנים על הספסל הם חסרי ניסיון. את יגאל בקר צריכים לחזק ולחבק. מי שאחראי לתוצאות זה אני, השחקנים נתנו מאה אחוז, אין לי טענות אליהם".

יתר משחקי המחזור ה-27 בליגת העל:

ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
ראשון, 20:15: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

שני, 20:00: הפועל חדרה - הפועל ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully