וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "צלחנו משוכה גבוהה". לם: "מחצית שלמה באר שבע בוכה"

מאמן הפועל באר שבע הודה אחרי ה-1:4: "התקשינו, חד משמעית. לצערי הלכנו אחורה במחצית השנייה". מאמן נתניה: "ידענו שההפסד יגיע בסוף"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 1:4/ספורט1

הפועל באר שבע ממשיכה במרדף אחר מכבי חיפה ותגיע למשחק העונה כשהיא עדיין במאזן מושלם עם אליניב ברדה על הקווים. הערב (שבת) הקבוצה מבירת הנגב לא הרשימה והייתה קרובה לספוג שוויון, אבל לקראת הסיום הגדילה את יתרונה והביסה את מכבי נתניה 1:4, עם הרביעייה הראשונה שלה בליגת העל מאז מרץ 2019. אנדרה מרטינס (11) ורועי גורדנה (90) חגגו שערי בכורה ובתווך היה גם שער עצמי של עומרי גנדלמן (45) וגול של דנילו אספרייה המחליף (88) אחרי הרחקתו של פלאמן גלאבוב האורח. פטריק טוומאסי (52) צימק לאורחת שהפסידה לראשונה אחרי 14 מחזורים.

כעת תצא הליגה לפגרת הנבחרות וב-4 באפריל תתארח הפועל באר שבע אצל מכבי חיפה. היא תחסר שם את גוסטבו מרמנטיני המוצהב, בעוד הקפטן מיגל ויטור ספג את הצהוב ה-12 שלו ויחמיץ את המשחק מול הפועל תל אביב שישה ימים לאחר מכן.

תגובות מהמשחק בין הפועל באר שבע לבין מכבי נתניה/ספורט1
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
הפנים למשחק העונה. שחקני הפועל באר שבע חוגגים בסיום/ברני ארדוב

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע: "התקשינו, חד משמעית. הצלחנו לעלות ל-0:2, יצאנו למחצית כשאנחנו יודעים שנתניה מסוגלת לחזור. שיחקנו נגד קבוצה שלא הפסידה ב-14 משחקים ברציפות ואני שמח מאוד בשביל השחקנים שפתחו את הפלייאוף ברגל ימין. מבחינתי זהו, אני חושב על המשימה הבאה. הדברים אף פעם לא קורים כמו שאתה מתכנן. בתחילת המחצית השנייה הגענו לשני מצבים גדולים, לא כבשנו ואז ספגנו מכדור חופשי יוצא מן הכלל וזה גרם לנו ללכת אחורה במחצית השנייה לצערי. אנחנו יכולים להיראות הרבה יותר טוב. מגיעה לחבר'ה מילה טובה על המשחק הזה".

על הקהל והלחץ ממנו אמר ברדה: "כשאני בתוך זה אני רק חושב מה לעשות כדי לעזור לקבוצה שלי להשתלט על המשחק. אני מתעסק רק בזה, המוח כל כך עסוק שאני שם הכול בצד. אני לא מסתכל על מכבי תל אביב או מכבי חיפה, אני מסתכל רק עלינו. כל כולי מרוכז רק במשחק הבא. צלחנו משוכה גבוהה מאוד, נתניה חזקה מאוד, מאומנת ומשחקת כדורגל מצוין. צלחנו את זה וקדימה למשימה הבאה. אנחנו פה בשביל לעבוד, בשביל לשפר את הקבוצה, זה התפקיד שלי".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
100 אחוזי הצלחה. אליניב ברדה/ברני ארדוב

השוער עומרי גלזר: "היה משחק לא קל. הובלנו 0:2, אבל ידענו שנתניה חזקה ודוחפת קדימה. ראינו שהם חזרו מפיגור 2:0 במחזור שעבר. הם הצליחו לצמק, אבל עמדנו כמו גברים ומאומנים מאחורה ואני שמח שהצלחנו לנצח בסוף. זה ניצחון של כל הקבוצה. אני שמח שכבשנו שערים נוספים ונגמר 1:4, אנחנו ממשיכים קדימה, זהו".

על הזימון לנבחרת אמר גלזר: "גם פה יש הגנה מצוינת וגם לנבחרת יש את שחקני ההגנה הכי טובים בישראל, אבל אני אגיע לשם ואעדכן אתכם". על מאבק האליפות: "יש פלייאוף קשה, כל הקבוצות חזקות ומאומנות. יהיה מעניין".

בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
התחיל עם חיוך, סיים בתחושת אכזבה. בני לם/ברני ארדוב

בני לם, מאמן מכבי נתניה: "כואב לקבל את שני השערים האחרונים, אבל מי שראה את המשחק, מחצית שלמה באר שבע בוכים ואנחנו רצים ותוקפים. אני גאה בשחקנים שלנו, אנחנו לא מפסיקים לשחק. ידענו שההפסד יגיע בסוף, אבל אם הוא הגיע ככה אני גאה בשחקנים שלי. מחצית שלמה הייתה רק קבוצה אחת במגרש. לא תהיה לרביעייה השפעה על השחקנים האלה, שיחקנו מצוין והשוויון היה באוויר. בכל מגרש נשחק את הכדורגל שלנו. אנחנו צריכים לבדוק את הקטע הזה של האדומים, חבל ששוב הייתה הרחקה. אני אוהב את רועי ריינשרייבר, אבל כל שריקה קטנה הייתה פה לטובתם עם הלחץ של 15 אלף איש".

חן עזרא: "חבל מאוד, מאכזב מאוד. הרגשנו שאנחנו קרובים להשוות. התוצאה משקרת ולא משקפת את מה שהיה במשחק. אני גאה בקבוצה, באופי שהצגנו ונמשיך הלאה, לא קרה כלום. היה חסר לנו את הגרוש ללירה, רגל מסיימת כדי לעשות 2:2 ויכולנו לעשות יותר אפילו. יש לנו דרך ושיטה, אנחנו לא מפסיקים להאמין בעצמנו. זה מאכזב והתוצאה משקרת. חבל. לא השלמתי עם זה שאני על הספסל, אני תמיד רוצה להיות בהרכב. אני תמיד מראה מחדש שאני יכול לפתוח בהרכב".

יתר משחקי המחזור ה-27 בליגת העל:

ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
ראשון, 20:15: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

שני, 20:00: הפועל חדרה - הפועל ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully