וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' נעצר: "ידענו שסכנין תתגונן ולא תבוא לשחק כדורגל"

עודכן לאחרונה: 19.3.2022 / 22:48

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב נקטע. המאמן על היריבה: "הם לא רצו לשחק, רק לעצור אותנו". סילבס: "הסתכלנו להם בלבן של העיניים"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:0/ספורט1

לא כך רצתה מכבי תל אביב לפתוח את הפלייאוף התחתון. הצהובים נעצרו היום (שבת) אחרי 7 ניצחונות רצופים עם 0:0 ביתי נגד בני סכנין - שאחרי שנים ארוכות של הפסדים, הפכה העונה לכבשה השחורה של מכבי תל אביב. זה היה המפגש השלישי בין הקבוצות העונה וסכנין צברה בהם 5 נקודות. ומכבי תל אביב? רק 2.

שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' מול שחקן בני סכנין מארון גנטוס. דני מרון
יובאנוביץ' ומכבי תל אביב נעצרו/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב, מלאדן קרטסאיץ', אמר אחרי המשחק: "ידענו שהיריבה תבוא להתגונן, רק להתגונן ולא לשחק כדורגל. אני לא יכול להגיד כלום על השחקנים שלי, עשינו הכול כדי לכבוש ולא הצלחנו. השחקנים הראו שהם רצו לנצח, אבל לא כבשנו. ציפינו שיקרה משהו במשחק. הם לא רצו לשחק כדורגל וזה הכול. הם הגיעו הנה כדי לעצור את המשחק, אבל זה הכדורגל. אין סיבה ללחץ, אנחנו חושבים ממשחק למשחק וזה הכול. יש לנו 5 נקודות פחות מהמקום הראשון אז אין מה לדבר על לחץ".

דן גלזר סיכם: "שלטנו במשחק, היינו הקבוצה הטובה יותר. הגענו לכמה מצבים שהיו צריכים להיגמר בשער והכול היה יכול להיות אחרת. אנחנו יוצאים מאוכזבים מאוד מהמשחק הזה, אבל אין מה לבכות על חלב שנשפך. נצא לפגרת הנבחרת ונמשיך אחר כך בכל הכוח. אין לי הסבר חד משמעי לבעיה מול סכנין העונה. לא קרה כלום, יש עוד פלייאוף ארוך והכול בסדר".

עוד בוואלה!

הכבשה השחורה שלה: רק 0:0 למכבי תל אביב מול בני סכנין

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' עם מאמן בני סכנין חיים סילבס. דני מרון
בפתיחת המשחק קרסטאיץ' עדיין חייך/דני מרון

מאמן סכנין חיים סילבס אמר: "הסתכלנו להם בלבן של העיניים. המשחק הזה מטעה, זה לא משחק של 0:0. לשני הצדדים היו מצבים. תכנית המשחק עבדה מצוין. תכננתי חילופים התקפיים, ידעתי שאם הם ייתקעו קצת אז הם יתחילו לפתוח. יכולנו לעשות את זה, אבל גם יכולנו לספוג. יכולנו לשחק כדורגל קצת יותר משוחרר, אבל בדקות הראשונות נכנסנו לסטרס מבחינה הגנתית".

סילבס המשיך: "אי אפשר לשמור על מכבי תל אביב ללא מצבים, אבל העיקר שלא ספגנו. שמח מהנקודה, אבל לא מ-0:0. באנו למשחק מול הקבוצה בפורמה הכי טובה בליגה ועוד עם הקהל שלה - זה היה ממש לא פשוט. היו רגעים שהסתגרנו קצת יותר מדי, אבל ברגעים אחרים הבכנו את מכבי תל אביב. אפשר היה לראות שאנחנו קבוצה שבאה לקחת נקודות בכל משחק".

לגבי עתידו אמר המאמן: "לא מפריע לי שלא מדברים על זה. אני עושה את העבודה שלי הכי טוב שאפשר, נהנה מהחיבור עם המועדון והשחקנים. יש לנו עוד תשעה משחקים. אם אהיה פה בעונה הבאה, סבבה, אם לא גם נסתדר".

קשר סכנין בירם כיאל אמר בסיום: "הגיע לנו תיקו. בסוף אפילו יכולנו לעקוץ ולנצח בהתקפות המעבר. ניסינו ללחוץ גבוה בתחילת המשחק, התאמנו את עצמנו אחר כך למכבי תל אביב. הצלחנו לעצור אותם והם לא הגיעו להרבה מצבים. זה משקף את המשחק הזה. חלק מהמשחק היה גם לעצור אותם, לעכב אותם, לשחק על הנקודות החלשות שלהם ולעצור את הנקודות החזקות שלהם. שני החלוצים שלהם מקשים מאוד על ההגנות, אבל שינינו את המערך ושיחקנו עם שלושה בלמים כדי לעצור אותם. אני שמח שעצרנו אותם. אנחנו מתרכזים רק בעצמנו, אנחנו צנועים ורוצים לקחת את ההזדמנות שיש למועדון".

ליגת העל תצא להפסקה לטובת פגרת נבחרות. אחרי מכבי תל אביב תצא למשחק חוץ נגד מכבי נתניה ובני סכנין תשוב לבלומפילד, להתמודדות עם הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully