וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי כבש ובישל ב-0:5 של פ.ס.וו, מרציאנו טעה ואייאקס הפכה

הכוכב הישראלי חגג משחק שישי רצוף (41) בחמישייה לרשת פורטונה סיטארד. צפו: שוער פיינורד סידר למוליכה שני שערים ב-2:3 הדרמטי בקלאסיקר. הפסד לאלי דסה עם ויטסה

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פורטונה סיטארד 0:5, שער ובישול לערן זהבי/ספורט1

רצף הכיבושים של ערן זהבי נמשך הערב (ראשון) עם שער במשחק שישי ברציפות, הפעם לרשת פורטונה סיטארד, כאשר פ.ס.וו איינדהובן צימקה את הפער מהפסגה בחזרה לשתי נקודות עם 0:5 קליל. זה קרה אחרי שראתה את המוליכה אייאקס מבצעת מהפכת וחוגגת 2:3 דרמטי בקלאסיקר מול פיינורד, עם עזרה גדולה מאופיר מרציאנו. לסיום העונה בליגה נותרו עוד שבעה משחקים, כשאייאקס צריכה להתארח עדיין אצל אלקמאר ואצל ויטסה, אבל פ.ס.וו צריכה לבקר באנסחדה אצל טוונטה הרביעית במחזור הבא ולשחק אצל פיינורד (מחזור 32).

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג עם פיליפ מקס. Soccrates Images, GettyImages
הרצף נמשך. ערן זהבי חוגג עם פיליפ מקס/GettyImages, Soccrates Images

פ.ס.וו איינדהובן - פורטונה סיטארד 0:5

ערן זהבי לא עוצר: הכוכב הישראלי הבקיע בששת המשחקים האחרונים וסך הכול מאזנו העונה עומד על 16 שערים בכל המסגרות. מול פורטונה, נגדה כבש צמד בניצחון החוץ 1:3 בעונה שעברה ובישל ב-1:4 בחוץ העונה, שיפר את המספרים בליגה לשמונה שערים וחמישה בישולים.

בדקה ה-10 נגיחה של זהבי נהדפה לא מספיק טוב על ידי השוער, והמגן פיליפ מקס עט על הריבאונד ובעט פנימה מזווית קשה. 0:1 מוקדם לפ.ס.וו. בדקה ה-39 זהבי החליף מסירות עם היפני ריטסו דואן שכבש בקלות. בישול חמישי העונה לישראלי בליגה, שבחלוף שתי דקות האריך את רצף הכיבושים שלו עם נגיחה מקרוב אחרי הרמה של מאורו ג'וניור. בדקה ה-65 ביצע רוג'ר שמידט חילוף משולש וזהבי היה בין המוחלפים. מחליף אחד, ברומה, ירה את הרביעי אחרי עוד איבוד רשלני של הגנת סיטארד בדקה ה-77 ומחליף נוסף, קרלוס ויניסיוס, נעץ את החמישי אחרי עבודת הכנה טובה של ג'ואי ורמן בדקה ה-82. האורחת נותרה ללא ניצחון על פ.ס.וו מאז ה-4:6 במאי 1999 ובאיינדהובן לא עשתה את זה מעולם במסגרת הליגה.

אופיר מרציאנו שוער פיינורד הודף לא טוב מול אייאקס. ANP Sport, GettyImages
לא הופעה שירצה לזכור. אופיר מרציאנו הודף רע בשער הראשון/GettyImages, ANP Sport

אייאקס - פיינורד 2:3

ומה עשה היום מרציאנו? השוער הישראלי הדף רע בדקה ה-24, היישר לסבסטיאן האלר שהבקיע בקלות והשווה אחרי שער היתרון של לואיס סיניסטרה (8), אבל חוס טיל השתיק את הקהל באמסטרדם והעלה ל-1:2 בדקה ה-28. המארחת לחצה במטרה להשוות, שוער נבחרת ישראל תפס אוויר בשני כדורי גובה ובדקה ה-78 פספס כדור חופשי מסובב מצד ימין של דושאן טאדיץ' ונכנע בשנית. השוויון הכניס את אייאקס להתלהבות שהובילה גם למהפך, כשהמחליף ניקולאס טגליאפיקו בישל משמאל ואנטוני הברזילאי ירה פנימה בדקה ה-86 ועוד הספיק לקבל אדום בתוספת הזמן. זו הפעם השלישית ברציפות שאייאקס חוגגת 2:3 בליגה - עם שערי ניצחון בדקות 91, 90 והיום 86.

אופיר מרציאנו שוער פיינורד סופג מול אייאקס. ANP Sport, GettyImages
אופיר מרציאנו סופג את השער השני/GettyImages, ANP Sport

צפו בדרמה - ובמשחק המאכזב של מרציאנו

תקציר ניצחונה של אייאקס 2:3 על פיינורד, אופיר מרציאנו טעה פעמיים/ספורט1

ויטסה - ר.ק.ס ואלווייק 2:1

אחרי ההדחה הכואבת מול רומא בקונפרנס ליג, אלי דסה (90 דקות) וחבריו התקשו לחזור לליגה ורשמו הפסד ביתי מביך. לואיס אופנדה העלה את ויטסה ליתרון בדקה השישית, אבל מלה מולנסטיין, הבן של רנה שאימן את מכבי חיפה, הצליח להשוות בבעיטה מרחוק בדקה ה-15 ומגן מנצ'סטר יונייטד בעבר, אלכסנדר בוטנר, השלים מהפך מול האקסית שלו בדקה ה-51.

אלי דסה שחקן ויטסה מאוכזב. GettyImages
ויטסה במקום השישי. אלי דסה/GettyImages

במחזור הבא בהולנד:

כרונינגן - אייאקס
טוונטה - פ.ס.וו
אלקמאר - ויטסה
פיינורד - וילם II

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully