וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן נגד לסטר סיטי ברבע הגמר הקונפרנס

הגרלה קשה לחלוץ ולקבוצתו, שבמשחק הראשון יתארחו באנגליה. פיינורד ומרציאנו נגד סלביה פראג, בודו גלימט מול רומא ובמשחק הנוסף מארסיי נגד פאוק. גם הגרלת חצי הגמר התקיימה

תקציר: פ.צ. קופנהאגן - פ.ס.וו איינדהובן 4:0/ספורט1

הגרלות רבעי וחצאי הגמר בליגת האלופות ובליגה האירופית כבר מאחורינו וכעת הסתיימה בשווייץ גם הגרלת הקונפרנס ליג, שכוללת עוד שלושה ישראלים אחרים שנותרו במפעל - פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי יצאו תחילה לאנגליה וייפגשו את לסטר, פיינורד ואופיר מרציאנו יפגשו את סלביה פראג הצ'כית והשוער הרוסי-ישראלי ניקיטה חייקין שעם בודו גלימט הנורבגית יפגוש את רומא וז'וזה מוריניו, שהדיחו את ויטסה ואלי דסה בשמינית.

בחצי הגמר, אם פ.ס.וו וזהבי יעברו את לסטר, הם יפגשו את המנצחת בין רומא של ז'וזה מוריניו לבין בודו גלימט הנורבגית, קבוצתו של חייקין כאמור. פיינורד ומרציאנו יפגשו את המנצחת בין מארסיי לפאוק סלוניקי.

הגרלת רבע הגמר

לסטר סיטי - פ.ס.וו איינדהובן
בודו גלימט - רומא
פיינורד - סלביה פראג
מארסיי - פאוק סלוניקי

הגרלת חצי הגמר

לסטר סיטי/פ.ס.וו איינדהובן - בודו גלימט/רומא
פיינורד/סלביה פראג - מארסיי/פאוק סלוניקי

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג. Andre Weening/BSR Agency, GettyImages
זהבי חוגג בקופנהאגן. יעשה זאת גם באנגליה?/GettyImages, Andre Weening/BSR Agency

כידוע, פ.ס.וו איינדהובן חלפה על פני פ.צ קופנהאגן הדנית עם 4:8 בסיכום המשחקים, אולם אחרי 4:4 במשחק הראשון בהולנד, בו זהבי עלה מהספסל וקבע שוויון דרמטי בדקה ה-85, אתמול הוא כבר פתח בהרכב וכבש פעמיים בדרך ל-0:4 מרשים. לעומת זהבי, אופיר מרציאנו רק עלה קיבל את אפודת השוער הראשון בפיינורד לאור העובדה שהשוער הראשון של הקבוצה נפצע וגמר את העונה והוא היה שותף אתמול לניצחון הביתי 1:3 על פרטיזן בלגרד, שבוע אחרי ה-2:5 המהדהד בסרביה.

כמו בליגת האלופות ובליגה האירופית, משחקי רבע הגמר ייערכו עם החזרה מפגרת הנבחרות, כך שהמשחק הראשון ב-7 באפריל והגומלין כעבור שבוע. חצאי הגמר יערכו ב-28 באפריל וב-5 במאי ומשחק הגמר ייערך ב-25 במאי באלבניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully