וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי אישר: בנזמה מחוץ לקלאסיקו. אראוחו יפתח כמגן ימני?

כוכב ריאל מדריד לא התאמן ויחמיץ גם את המשחקים הקרובים של נבחרת צרפת. צ'אבי מתלבט בין האורוגוואי לדני אלבס

תקציר: גלאטסראיי - ברצלונה 2:1/ספורט1

ריאל מדריד פייבוריטית מובהקת, אבל לקלאסיקו חוקים משלו, ונראה שגם קרלו אנצ'לוטי מבין את זה לקראת המשחק מחר (ראשון, 22:00) נגד ברצלונה בברנבאו. הפער בין ריאל שמוליכה את הטבלה בבטחה לבין יריבתה המושבעת הוא 15 נקודות, אבל אנצ'לוטי הבהיר לשחקנים ש"מבחינתי, צריך להתייחס לקלאסיקו כאל גמר לכל דבר".

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אישר אנצ'לוטי את הדיווחים לפיהם קארים בנזמה יחמיץ את המשחק ופרט אליו גם המגן פרלאן מנדי לא נכלל בסגל. בנזמה שסובל מפציעה קלה, יחמיץ גם את משחקי הידידות של נבחרת צרפת נגד חוף השנהב ודרום אפריקה.

לדבריו של אנצ'לוטי, "כבר החלטתי מי יפתח במקום בנזמה, אבל אני לא מוכן לגלות מי זה. גארת' בייל הוא אחת האופציות, אבל יש לנו גם את מריאנו, יוביץ', רודריגו ואיסקו. כבר בחרתי את השחקן שהכי יתאים למשחק הזה". לפי דיווחים, המועמד המוביל לפתוח הוא מריאנו, שתורגל בהרכב באימון האחרון.

הבלאנקוס יודעים שכל הסיכויים נוטים לטובתם: הם לא הפסידו קלאסיקו כבר שלוש שנים (מאז מרץ 2019) ניצחו את בארסה כבר בקאמפ נואו העונה, ומגיעים למשחק עם מאזן הבית הטוב בליגה הספרדית כשהם ללא הפסד בברנבאו. ניצחון יקרב אותם בצורה משמעותית לעבר הבטחת הזכייה באליפות.

הרכב משוער ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דייויד אלאבה, מרסלו, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', מרקו אסנסיו, מריאנו דיאס, ויניסיוס.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה עם המאמן קרלו אנצ'לוטי. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
יצטרך להסתדר בלעדיו. אנצ'לוטי ובנזמה/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

מנגד, ברצלונה מגיעה כמעט בלי לחץ לקרב הגדול. צ'אבי (שכבר הספיק להפסיד בקלאסיקו אחד בתור מאמן) הביא רוח חדשה ורעננה על הקווים, ובשבועות האחרונים בארסה בשיאה, עם ארבעה ניצחונות ליגה ברצופים ביחס שערים של 2:14. בקטלוניה מעריכים שעוסמאן דמבלה יועדף על פני אדאמה טראורה בכנף ואריק גרסיה יקבל את הקרדיט לצד ג'רארד פיקה בהגנה.

דני אלבס עשוי לשוב לעמדת המגן הימני אחרי שסרג'יניו דסט פתח נגד גלאטסראיי, אבל בתקשורת המקומית דיווחו שגם רונאלדו אראוחו נלקח בחשבון בעמדה הזו. צ'אבי נשאל לגבי זה במסיבת העיתונאים ואמר: "הכול יכול להיות. זה תלוי בהכנה של השחקנים".

"זה לא משחק גמר", הוסיף צ'אבי, "בנזמה? הוא אחד החלוצים הטובים באירופה. זה חיסרון גדול עבורם, אבל זה לא משנה את הגישה שלנו למשחק. השתפרנו מאוד מאז הקלאסיקו בסופר קאפ, אבל אנחנו חייבים להראות את זה על המגרש".

הרכב משוער ברצלונה: מארק אנדרה טר סטגן, דני אלבס (רונאלד אראוחו), ג'רארד פיקה, אריק גרסיה, ג'ורדי אלבה, פדרי, סרג'יו בוסקטס, פרנקי דה יונג, עוסמאן דמבלה, פייר אמריק אובמיאנג, פראן טורס.

רונאלד אראוחו, ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
בתמונת ההרכב. אראוחו/GettyImages, Quality Sport Images

שאר משחקי יום ראשון בספרד

אספניול - מאיורקה (15:00)
קאדיס - ויאריאל (17:15)
סלטה ויגו - בטיס (17:15)
סביליה - ריאל סוסיאדד (19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully