וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי נגד ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי מול אתלטיקו ברבע הגמר

אלופת אירופה תפגוש את הבלאנקוס בשלב שמונה האחרונות בליגת האלופות, ויאריאל נגד באיירן מינכן וליברפול תחילה תתארח אצל בנפיקה. אפשרות לדרבי מדרידאי בחצי הגמר או מפגש בין פפ לאנצ'לוטי, קלופ והמייטי רדס עשויים לפגוש את הבווארים

לירן שכנר מארח את מרקו מאטרצי/ספורט1

הגרלות משחקי רבע וחצי גמר ליגת האלופות נערכו היום (שישי) בשווייץ וסיפקו לנו מפגשים מרתקים למדי. במוקד, אלופת אירופה צ'לסי תארח במשחק הראשון את ריאל מדריד, אלא שמי שתנצח בסיכום המפגשים תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין מנצ'סטר סיטי לאתלטיקו מדריד - ששוב פוגשת יריבה אנגלית ומהעיר מנצ'סטר אחרי שהעיפה את יונייטד בשמינית.

במשחקי רבע הגמר הנוספים שיצאו, ויאריאל תארח במפגש הראשון את באיירן מינכן וליברפול תצא תחילה לפורטוגל למשחק נגד בנפיקה, כשעל הנייר היא אמורה להעפיל לשלב ארבע האחרונות ושם סביר שתפגוש את באיירן מינכן, בהנחה שהבווארים אכן יתגברו על הצוללת הצהובה.

הגרלת רבע הגמר:

צ'לסי - ריאל מדריד
מנצ'סטר סיטי - אתלטיקו מדריד
ויאריאל - באיירן מינכן
בנפיקה - ליברפול

הגרלת חצי הגמר:

מנצ'סטר סיטי/אתלטיקו מדריד - צ'לסי/ריאל מדריד
בנפיקה/ליברפול - ויאריאל/באיירן מינכן

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי בועט לשערה של צ'לסי. רויטרס
ייפגשו בחצי הגמר? דה בראונה נגד צ'לסי/רויטרס

כזכור, בשמינית הגמר ריאל מדריד חלפה על פני פריז סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי עברה בקלות יתרה את ספורטינג ליסבון, ליברפול העיפה את אינטר חרף הפסד ביתי באנפילד, באיירן מינכן דרסה את זלצבורג אחרי שוויון במשחק הראשון, צ'לסי לא התקשתה מול ליל, אתלטיקו מדריד העיפה את מנצ'סטר יונייטד ובנפיקה הפתיעה את אייאקס עם ניצחוץ 0:1 בגומלין באמסטרדם.

משחקי רבע הגמר ייערכו ב-5 וב-6 באפריל והגומלין ייערך כעבור שבוע. חצאי הגמר ייערכו ב-26/17 באפריל וכעבור שבוע ייערכו משחקי הגומלין. הגמר יתקיים ב-28 במאי בפריז בשעה 22:00 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully