וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי עלתה לחצי גמר הגביע אחרי 0:2 במידלסברו

לוקאקו (15) וזייש (31) סידרו לבלוז ניצחון על היריבה מליגת המשנה, ארסנל התבססה במקום הרביעי בליגה עם 0:1 על אסטון וילה

תקציר: מידלסברו - צ'לסי 2:0/ספורט1

רק ארבעה משחקי פרמיירליג במסגרת המחזור ה-30 נערכים בסוף השבוע הזה בעקבות העובדה שבמקביל מתקיימים גם משחקי רבע גמר הגביע האנגלי. במשחק הצהריים של שבת ארסנל השיגה 0:1 על אסטון וילה בחוץ ואילו בגביע קוטלת הגדולות מידלסברו נבלמה על ידי צ'לסי, שניצחה 0:2 בדרך לחצי הגמר. במשחק שפתח את המחזור, לידס יונייטד רשמה קאמבק אדיר בניצחון 2:3 על וולבס.

בוקאיו סאקה, שחקן ארסנל. רויטרס
בעיטה מדויקת מ-17 מטר. סאקה חוגג/רויטרס

צפו בתקציר: אסטון וילה - ארסנל 1:0

תקציר ניצחונה של ארסנל 0:1 על אסטון וילה/ספורט1

ליגה: אסטון וילה - ארסנל 1:0

בוקאיו סאקה כבש את השער ה-2,000 של ארסנל בפרמיירליג וזה הספיק לתותחנים בשביל לחזור למסלול הניצחונות ולפתוח פער של 4 נקודות במקום הרביעי - אולי בדרך לכרטיס לליגת האלופות לראשונה אחרי 5 שנים. שחקן הכנף הצעיר הבקיע בדקה ה-30 בבעיטה שטוחה מ-17 מטר והנחיל לווילה הפסד שני ברציפות. ארסנל עם התאוששות טובה אחרי ההפסד לליברפול באמצע השבוע.

שחקני צ'לסי חכים זייש, רומלו לוקאקו. רויטרס
שני הכובשים. זייש ולוקאקו/רויטרס

גביע: מידלסברו - צ'לסי 2:0

אחרי שהדיחה את מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם, הסינדרלה של הגביע נעצרה על ידי הבלוז. שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם מתיחות גדולה ביניהן. הסיבה? צ'לסי דרשה שהמשחק יקתיים ללא קהל בשל ההגבלות שהוטלו עליה ונענתה במתקפה חריגה מהמארחת עד שחזרה בה מבקשתה. בצל המתיחות, על המגרש ולעיני הקהל, אלופת אירופה הוכיחה עד כמה משמעותיים פערי הרמות. רומלו לוקאקו הבקיע בדקה ה-15 את שערו השני ברציפות בגביע, חכים זייש סגר סיפור והכפיל את התוצאה בדקה ה-31 עם בעיטה יפה לפינה הרחוקה מחוץ לרחבה.

אוהדי לידס חוגגים שער עם רודריגו מורנו. Laurence Griffiths, GettyImages
איזו דרמה. שחקני ואוהדי לידס/GettyImages, Laurence Griffiths

ליגה: וולבס - לידס יונייטד 3:2

אפקט חילופי המאמנים ממשיך לעשות את שלו בלידס, שהשיגה הערב שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית לאחר שמחקה פיגור כפול. טרינקאו בישל לג'וני (26) וכבש בעצמו (45) כדי להגדיל את היתרון של המארחת לפני ההפסקה, אלא שג'ק הריסון (63) ורודריגו מורנו (66) הבקיעו צמד בזק שאיזן את התוצאה, ואז הגיע לוק איילינג בדקה ה-91 כדי לכבוש את השער שהעניק לאורחת ניצחון שני ברציפות וקטע ליריבה רצף זהה.

ביום ראשון בפרמיירליג:

לסטר - ברנטפורד (16:00, ספורט2)
טוטנהאם - ווסטהאם (18:30, ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully