וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי ורונאלדו עשו בחירות מטופשות. בגילם צריך לשחק בסין או בארה"ב"

ניקולא אנלקה טוען ששני הכוכבים הגדולים הכתימו את המורשת של עצמם: "זה מה שקורה למי שמנסה להאריך את הקריירה בצורה מלאכותית"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 2:3, כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער/ספורט1

ניקולא אנלקה טוען: ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו עשו טעות כשנשארו באירופה. לדבריו של חלוץ העבר המשמש כפרשן בטלוויזיה הצרפתית, הירידה בתפוקה של שני הכוכבים הגדולים והביקורות שהם סופגים לא אמורים להפתיע.

"בגדול, הקריירות שלהם כבר הסתיימו והם צריכים להיות מרוצים מאוד ממה שהשיגו ב-15 השנים האחרונות. הם היו רמה אחת מעל כל השאר, אבל הגיוני שעכשיו תהיה ירידה ביכולת שלהם", אמר אנלקה על רקע שריקות הבוז החריגות שמסי קיבל מאוהדי פ.ס.ז', ועל רקע התנודות ביכולת של רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד. "ליאו מפתיע אותי לרעה, חשבתי שהוא יקרע את הליגה הצרפתית בהליכה. רונאלדו מלכתחילה הלך לליגה קשה. הפרמיירליג היא הליגה הכי קשה בעולם, לדעתי".

מסי רונאלדו. דורון שיינר, אתר רשמי
זה כבר לא עובד. מסי ורונאלדו/אתר רשמי, דורון שיינר

אנלקה ממשיך: "שניהם היו צריכים לקבל החלטות חכמות יותר, אבל זה מה שקורה לשחקנים שמנסים לשחק יותר ממה שהם צריכים. הם היו צריכים ללכת לשחק בקבוצה ובליגה עם פחות אתגר, כי זאת הדרך היחידה להישאר בטופ בתודעה של חובבי הכדורגל. יש שחקנים גדולים שלא היססו לפרוש בגיל 32 או 33, וככה הם נמנעו מביקורות וסיימו את הקריירה כמו גדולים. אני פרשתי בגיל 36, אבל כבר בגיל 32 עברתי לליגה הסינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully