וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ': "מכבי חיפה והפועל באר שבע יותר לחוצות מאיתנו"

17.3.2022 / 16:30

מאמן מכבי תל אביב לקראת המשחק נגד בני סכנין (שבת, 15:00, ספורט4): "לנו אין בעיה להציב שחקנים בעמדות שאתם אולי לא ציפיתם לראות". פריצה: "אין לי חוזה לעונה הבאה, אשמח להישאר"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

הפלייאוף העליון בליגת העל ייצא לדרך ביום שבת כאשר מכבי תל אביב תארח את בני סכנין (15:00, ישיר בספורט4), למשחק הראשון של הצהובים העונה בשעת צוהריים כה מוקדמת ובציפייה שאצטדיון בלומפילד יתמלא כמעט לחלוטין לאחר שנמכרו מרבית חבילות ה"מיני מנוי" לפלייאוף וגם שער 4 נפתח למכירת כרטיסים בודדים.

כידוע, דן ביטון שנפגע בניצחון האחרון על הפועל חדרה שב לאימונים עם חבישה מיוחדת באיזור התפרים ברגלו והוא צפוי לעמוד לרשות מלאדן קרסטאיץ', אולם אם לא יצליח להתאמן כמתוכנן אז נראה שאייל גולסה ישוב להרכב על חשבונו. כידוע, לאור העובדה שתשחק לפני הפועל באר שבע ומכבי חיפה, יכולה מכבי תל אביב לצמק פעם נוספת את הפער מהפועל באר שבע לנקודה בלבד וממכבי חיפה לשלוש נקודות, גם אם לזמן קצר.

מלאדן קרסטאיץ', מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
קרסטאיץ' ועוזרו מוכנים לפתיחת הפלייאוף העליון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

היום קרסטאיץ' התייצב למסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול היריבה שאותה מכבי תל אביב טרם ניצחה העונה: "במשחק הראשון שלי נגדם עדיין לא שיחקנו כמו שאנחנו משחקים עכשיו וגם לא הכרנו את היריבה כמו שאנחנו מכירים אותה עכשיו, אבל עכשיו אנחנו יודעים הרבה יותר טוב גם על השחקנים שלנו וגם עליהם, אז יהיה לנו יותר קל להתכונן למשחק. אנחנו מצפים למשחק קשה נגד בני סכנין ויודעים שהם יחפשו הזדמנויות לצאת למתפרצות ואנחנו נצטרך לדעת לעצור את זה. צפינו בסכנין, ניתחנו אותם וכעת יש לנו יומיים להתאמן לקראת המשחק".

על הסיבוב השני המוצלח של הקבוצה ושינויי המערכים: "זה לא קשה להתכונן למשחקים כשיש לך הרבה שחקנים טובים, אנחנו לומדים את השחקנים שלנו ומכירים אותם יותר טוב מיום ליום וכך גם יכולים להיערך טקטית ולהכין הפתעות ולשים שחקנים בעמדות שאולי אתם לא ציפיתם לראות שם. כשהגענו הפער היה 15 נקודות מהמקום הראשון ואנשים רבים לא האמינו בנו, כעת הפער עומד על 6 נקודות, אבל המשחק הכי חשוב והיחיד שאני רוצה לדבר עליו הוא בשבת. ברור שאני מאמין שחיפה ובאר שבע יותר לחוצות מאיתנו כרגע".

סטיפה פריצה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ישמח להישאר בישראל. סטיפה פריצה/דני מרון

סטיפה פריצה נשאל עוד קודם לכן על כך שמכבי תל אביב תפגוש קבוצה שהיא עוד לא ניצחה העונה: "אני מופתע מהיכולת של הקבוצות בישראל, המשחקים מאוד קשים ויהיה מעניין. אנחנו צריכים להתקדם ממשחק למשחק ואחרי זה נוכל לדעת מה יכול לקרות".

על שיתוף הפעולה עם יובאנוביץ' והמספרים שלו: "הגעתי לישראל אחרי תקופה ארוכה שלא שיחקתי והייתי זקוק לזמן כדי לחזור לקצב. אני מרגיש כרגע הרבה יותר טוב ומקווה שאוכל להמשיך לעזור לקבוצה. המספרים שלי כאן הם הכי טובים, אבל אני חושב שבבלגיה הייתה לי עונה טובה יותר שנקטעה בעקבות התפרצות הקורונה. אני אוהב את המועדון ואת העיר, אני מרגיש טוב בישראל והחוזה שלי יסתיים בתום העונה וצריך לשאול את ראשי המועדון ואת הסוכן שלי על העתיד, אבל אם זה תלוי בי אז אשמח להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully