וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "צריך 200% מכל שחקן ושנהיה בטירוף יותר ממכבי נתניה"

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 15:52

מאמן הפועל באר שבע לקראת שבת (19:00, ספורט4): "ריבוי הצהובים? מעדיף שהם יהיו על תיקולים ולא דיבורים עם השופט". התחרות בסגל: "כל שבוע שובר את הראש בבחירת ה-18". על מינוי בניון: "בחירה סופר ראויה"

הפועל באר שבע סופרת שלושה ניצחונות משלושה משחקים מאז שרוני לוי סיים את דרכו על הקווים, ובשבת היא תפתח את דרכה בפלייאוף העליון בו תנסה למחוק את הפער ממכבי חיפה ולגבור עליה במאבק האליפות, כאשר תארח את מכבי נתניה (19:00, ספורט4). המאמן אליניב ברדה התייצב היום (חמישי) למסיבת העיתונאים לקראת המחזור ה-27, ואישר כי מהמשחק ייעדרו בוודאות איתי שכטר ושגיב יחזקאל הפצועים, כאשר לגבי שאר השחקנים שבספק, קבוצה יהיו חכמים יותר לאחר האימון היום.

"מכבי נתניה עשתה סיבוב שני יוצא מהכלל, עם תוצאות מצוינות, היא קבוצה חזקה מאוד, אבל אנחנו נתעסק רק בעצמנו וננסה להשתפר בכל משחק", אמר ברדה בראשית דבריו. "הרצון שלי הוא לשפר את השחקנים אישית וכך גם נשתפר כקבוצה".

לגבי הדילמה בבחירת ה-11 והיריבה אמר המאמן: "אני לומד את כל הקבוצות היריבות, לפני משחק אנחנו יושבים כל הצוות ורואים את היריבה הבאה. בחירת השחקנים היא בהתאם ליריבה ולמה שרואים באימונים. נתניה עשו פה משחק מצוין, ויהיה לנו קשה. כשבאה קבוצה לשחק נגדך והיא בטירוף, ומשתוללת ורצה על המגרש, אני לא מכיר משהו אחר - צריך לרוץ יותר מהם ולהיות בטירוף יותר מהם. כל שחקן צריך לתת 200%. אפשר להיות טוב יותר או פחות, אבל כשמסתכלים במראה צריך להגיד שנתנו הכל. בדרך הזאת, אני מאמין שהתוצאות יבואו".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע/דני מרון

ברדה נשאל על כך ששחקניו מרבים לספוג כרטיסים צהובים בשל מחאות על השיפוט, והשיב: "זה חלק מהמשחק, כדורגל הוא משחק של אמוציות, מתחים ועצבים. אני אישית הייתי מעדיף שכל הצהובים יהיו על תיקולים ופחות דיבורים עם שופטים, אבל גם שחקנים לפעמים נרגשים ונסחפים. זה ככה לא רק אצלנו. בסוף זה עולה לנו בהרחקות ומפסידים שחקנים, אבל יש לנו סגל מאוד רחב ואני שובר את הראש על ה-18, כל שבוע זה יותר קשה. מי שמקבל את ההזדמנות, צריך לקחת אותה".

בנוסף, הוא הגיב למינויו של יוסי בניון למנהל המקצועי בנבחרת ישראל: "בשביל יוסי זו דרך טבעית, הוא ייצג את המדינה בכבוד גדול. זו בחירה סופר ראויה, אני מקווה שהוא יעזור להוביל את הנבחרת למקומות טובים".

עוד בוואלה!

אלחמיד בספק למכבי נתניה, באר שבע מוכנה לפלייאוף: "הפער מחיק"

לכתבה המלאה
תומר יוספי, הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
צבר ביטחון. יוספי/מאור אלקסלסי

בנוסף למאמן דיבר גם תומר יוספי, שאמר: "בדרך כלל, כשיש שינויים זה עושה טוב ומביא אנרגיות חדשות לקבוצה. אני מאוד שמח שאליניב איתנו, הערצתי אותו מאז שהייתי ילד ועכשיו שהוא המאמן שלי אני לומד ממנו כל יום מחדש. בעמדה החדשה יש לי יותר ביטחון על המגרש, ואני חושב שכל השחקנים מרגישים את זה".

כשנשאל לגבי המרוץ לאליפות, הקשר ענה: "אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק, מקווים לעשות תוצאה טובה מול יריבה קשה כמו מכבי נתניה. זו קבוצה מאוד מוכשרת, נצטרך לבוא בטירוף ושהקהל יהיה איתנו. נקווה לקחת שלוש נקודות כדי להתקדם בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully