וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אם צריך לשחק פחות יפה ולנצח 0:1, זה מה שנעשה"

17.3.2022 / 11:00

מאמן מכבי חיפה סיפר לקראת הפועל תל אביב (שבת, 20:00) שדוניו עשוי לשוב לסגל: "אם לא אז במשחק הבא". אבו פאני: "זה המאני טיים"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בית"ר ירושלים/ספורט1

מכבי חיפה מקווה לפתוח את הפלייאוף העליון ברגל ימין, כשביום שבת היא תארח את הפועל תל אביב (20:00) במטרה לכל הפחות לשמור על היתרון בפסגה, ארבע נקודות מהפועל באר שבע אותה היא תארח מיד אחרי פגרת הנבחרות ושש נקודות מהמדורגת השלישית מכבי תל אביב, אצלה היא תתארח בבלומפילד בעוד שני מחזורים.

הבוקר המאמן ברק בכר התייצב למסיבת עיתונאים לקראת הפועל תל אביב ואמר על פתיחת הפלייאוף והסטטיסטיקה של הקבוצה בעבר: "גם הרבה שנים לא ניצחנו את מכבי תל אביב ובסוף הכל מתנקז להכנה. אנחנו צריכים להבין שאנחנו מתחילים פלייאוף שיהיה מאוד קשה עם קבוצות הרבה יותר טובות וחשוב שנפתח אותו עם ניצחון לעיני אצטדיון מלא. המטרה שלנו היא לשחק את הכדורגל שלנו, ואם נצליח להבקיע הרבה שערים אז מצוין - ואם לא אז עלינו לדעת להילחם, לתת יותר ואם צריך לשחק פחות יפה ולנצח 0:1, זה מה שנעשה".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
לא מודאג גם מניצחון עם כדורגל פחות יפה. בכר/מאור אלקסלסי

על הירידה ביכולת במשחקים האחרונים: "החצי הראשון נגד בית"ר היה לא רע והגענו בו ללא מעט מצבים, אבל בחצי השני שבו הייתה ירידה היה לנו חשוב לשמור על התוצאה. הפועל תל אביב קבוצה מצוינת, מועדון עם מסורת שלמכבי חיפה תמיד קשה מולו ואנחנו מכבדים אותם וחושבים איך אנחנו מנצחים וגורמים גם לקהל ליהנות".

מצב הפצועים בסגל :"דוניו מתקדם אחרי שעבר ניתוח ואנחנו ביומיים הקרובים נראה איך הוא, אם הוא יוכל להיות בסגל אז מצוין ואם לא אז הוא יחזור במשחק הבא. אצילי נכנס במשחק האחרון וזה אומר שהוא כשיר, באימונים הבאים נראה את החדשות שלו ולפני המשחק נחליט אם ישחק וכמה ישחק".

מוחמד אבו פאני, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"זה המאני טיים שלנו". אבו פאני/מאור אלקסלסי

גם הקשר מוחמד אבו פאני אמר על הפלייאוף העליון: "כל הקבוצות קשות ומצפה לנו עבודה מאוד קשה. זה המאני טיים שלנו ונגיע מוכנים למשחק. בשנה שעברה התקשנו מאוד בפלייאוף והשנה אני חושב שהפלייאוף יותר קשה, כך שאנחנו נצטרך להגיע מוכנים לכל משחק כאילו זה גמר הגביע".

על היתרון מהפועל באר שבע וממכבי תל אביב: "יש לנו שני מפגשים נגד כל קבוצה ואנחנו נרצה לנצח. נילחם על התואר עד הסוף".

האזינו: שלמה וייס על הנעשה במכבי חיפה

כידוע כל משחקי הפלייאוף העליון במחזור הקרוב יתקיימו ביום שבת. תחילה מכבי תל אביב תארח את בני סכנין, לאחר מכן הפועל באר שבע תפגוש את מכבי נתניה ולבסוף מכבי חיפה תשחק נגד הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully