וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "בטוח שפלומן ישחק בשבת. הוא לא בכושר מלא, אך התאמן טוב"

17.3.2022 / 15:20

מאמן הפועל תל אביב לקראת מכבי חיפה (שבת, 20:00): "נפתחה הזדמנות אז החלטנו להביא אותו". אליאס: "היה לחץ, הגיע לנו להגיע לפלייאוף העליון". במועדון בטוחים שהתביעה בעניין טראורה תבוטל

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

האם הפועל תל אביב תחויב לשלם דמי השבחה על מוחמד טראורה? קמסאר הגינאית, הקבוצה ממנה הגיע הבלם לישראל, הגישה תביעה נגד האדומים בפיפ"א, שהורתה על המועדון לשלם פיצוי בגובה של כ-40 אלף יורו.

האדומים עירערו על ההחלטה לאחר שלטענתם השחקן הצטרף לקבוצה בהשאלה בלבד, ומשוכנעים כי לאחר הדיון בערעור ההחלטה תבוטל. טראורה הוחתם בקיץ לאחר שעבר התרשמות, עם אופציית רכישה בקיץ - כך טוענים במועדון.

מוחמד קליל טראורה, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
האמת תתברר במוסדות פיפ"א. טראורה/דני מרון

האדומים יפתחו את הפלייאוף העליון בשבת (20:00) נגד מכבי חיפה. המאמן קובי רפואה שיבח את האלופה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אין ויכוח לגבי האיכויות שלה, זו קבוצה איכותית וטובה בכל הפרמטרים. נבוא לעשות את המקסימום שאנו יכולים, אין דבר כזה שאין מה להפסיד. אני לא נוהג ככה ולא אומר לשחקנים שאין מה להפסיד. כל משחק הוא בפני עצמו, מתאמנים כל השבוע כדי להביא תוצאה טובה".

רפואה צפוי להינות לראשונה משירותיו של פרדי פלומן, שהצטרף בחלון ההעברות המיועד לשחקנים מהליגה האוקראינית: "אני בטוח שבשבת הוא ישתלב, לא בטוח שיפתח. הוא לא בכושר מלא, אבל עשה אימונים טובים. זו הייתה שאלה של להביא או לא להביא, נפתחה הזדמנות אז החלטנו להביא אותו".

שי אליאס אמר לקראת המשחק: "ברור לכולם שמכבי חיפה מאוד איכותית, אולי הכי איכותית בליגה. היה קצת לחץ לגבי ההגעה לפלייאוף, שמח שהשגנו את זה כי הגיע לנו, צריכים לתת נחת לקהל. אני שמח שאני חווה עונה טובה. נבחרת ישראל? אני תמיד חושב על זה, כמו כל שחקן שרוצה להגיע לנבחרת, מאמין שאם אמשיך להראות דברים טובים על המגרש, גם זה יגיע".

שחקן הפועל תל אביב אנז' פרדי פלומן. ברני ארדוב
יערוך בכורה מול מכבי חיפה? פלומן/ברני ארדוב

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה (שבת, 20:00), קובי רפואה ייאלץ להתמודד עם סגל חסר. ארנסטס שטקוס הפצוע במרפק ייעדר כמובן, שלומי אזולאי החלוץ סובל ממתיחה בשריר התאומים וייתכן שגם מרקו ינקוביץ' יחמיץ את המשחק בעקבות כאבים בשריר האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully