וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של מכבי חיפה מלבד ניצחון: הימנעות מצהובים מיותרים

16.3.2022 / 14:12

חזיזה, רודריגס ומאיר יחמיצו את המשחק היוקרתי נגד מכבי תל אביב אם יספגו כרטיס נגד הפועל תל אביב בשבת: "חשוב שהם יהיו זמינים". בכר מתלבט אם לפתוח עם אצילי במקום חזיזה

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בית"ר ירושלים/ספורט1

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות למשחק נגד הפועל תל אביב ביום שבת ומעבר לשלוש הנקודות, לירוקים יש עוד מטרה: לסיים את ההתמודדות בלי כרטיס צהוב לדולב חזיזה, חוסה רודריגס או רז מאיר. חזיזה ספג העונה כבר 8 צהובים ולרודריגס ומאיר יש 4. ספיגה של כל אחד מהם, תמנע ממנו ליטול חלק במשחק נגד מכבי תל אביב במחזור ה-29 (השלישי של הפלייאוף העליון).

אגב, אם רודריגס יפתח, הוא עשוי יהיה לשוב למרכז המגרש. "אמרנו כבר בתחילת העונה שנימנע מחישובים כאלה ואחרים", אמר גורם בקבוצה, "הדבר הכי חשוב זה שלוש נקודות נגד הפועל תל אביב, אבל ברור שגם חשוב לנו שהשלושה יהיו זמינים למשחק מול מכבי תל אביב".

המאמן ברק בכר מתלבט אם לפתוח עם עומר אצילי על חשבונו של דולב חזיזה, או לשלב את מלך שערי הליגה בהדרגה עד שיהיה מוכן ובריא לחלוטין - זאת כדי שיגיע כשיר ב-100 אחוז למשחקים נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה מאוכזב. מאור אלקסלסי
עשוי לשוב למרכז המגרש, אם יפתח. רודריגס/מאור אלקסלסי

כל משחקי הפלייאוף העליון במחזור הקרוב יתקיימו ביום שבת. תחילה מכבי תל אביב תארח את בני סכנין, לאחר מכן הפועל באר שבע תפגוש את מכבי נתניה ולבסוף כאמור מכבי חיפה תשחק נגד הפועל תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully