וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת טוענים: מסי מבין לליבם של האוהדים ולא מתכוון לעזוב

ב-"RMC" דווח כי הכוכב קיבל בהבנה את שריקות הבוז של אוהדי פריז סן ז'רמן ונראה מתוסכל מהכישלון בימים האחרונים, אך נחוש להישאר ולא יצר קשר עם ברצלונה

ליאונל מסי מתאמן עם פריז סן ז'רמן לקראת מנצ'סטר סיטי/מתוך טוויטר

אם שריקות הבוז והביקורת הקשה כלפיו אחרי ההדחה של פריז סן ז'רמן מליגת האלופות עוררו ספקולציות על כך שליאונל מסי ירצה לעזוב בסיום העונה הנוכחית, היום (רביעי) פורסם בצרפת דיווח שמבהיר באופן נחרץ: הארגנטינאי לא מתכוון ללכת לשום מקום.

לטענתו של כתב "RMC" לואיק טאנזי, גורמים בסביבתו של מסי הסבירו כי השחקן מבין את כעסם של אוהדי פריז סן ז'רמן, ובדיוק כמוהם הוא מאוכזב מאוד מההפסד לריאל מדריד שהביא לסיום העונה האירופית. בצרפת נכתב כי מסי נראה מתוסכל במתחם האימונים בימים האחרונים, שכן הוא הגיע לקבוצה בעיקר מתוך מטרה לזכות עמה בליגת האלופות.

כזכור, בהצגת השחקנים לפני המשחק נגד בורדו ביום ראשון האחרון, מסי וחברו ניימאר שמעו שריקות בוז צורמות מהקהל בפארק דה פראנס שזעם על ההתפרקות בסנטיאגו ברנבאו. עם זאת, לפי הדיווח מסי מאמין כי כל מי שמכיר אותו יודע שהוא הראשון שרוצה לנצח, ולמרות ההדחה הפרעוש בטוח שלפריז סן ז'רמן יש את מה שנדרש כדי להפוך לאלופת אירופה, לכן הוא מתכוון לנסות שוב בעונה הבאה ולא שוקל עזיבה.

ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. Diego Souto/ Quality Sport Images, GettyImages
מתוסכל, אך מבין את האוהדים. מסי/GettyImages, Diego Souto/ Quality Sport Images

מעבר לכך, ב"RMC" צוין כי בין מסי לברצלונה לא נוצר שום קשר מאז מעברו בקיץ האחרון, זאת בניגוד לחלק מהדיווחים בקטלוניה בהם נטען כי אביו של הכוכב בדק את האפשרות לשוב למועדון בו בנו העביר את כל הקריירה עד העונה הזו. לסיום, טאנזי הוסיף כי אחרי תקופת התאקלמות בעיר הבירה הצרפתית, מסי מקווה לחזור להציג את היכולת המקסימלית במדי פריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully