וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי מאוכזב מ"חוסר הכבוד" של באיירן מינכן - וקיבל פנייה

דיווח ב"בילד": הפולני נחוש לעזוב כיוון שטרם הוצעה לו הארכת חוזה, מנצ'סטר יונייטד פנתה לסוכנו פיני זהבי. מדוע הבווארים מתמהמהים?

תקציר: הופנהיים - באיירן מינכן 1:1/ספורט1

עידן רוברט לבנדובסקי בבאיירן מינכן בדרך לסיומו, כך מסתמן לפי הדיווחים ב"בילד". בגרמניה טענו כי מלך שערי הבונדסליגה נחוש לעזוב בתום העונה הקרובה, וזאת בעקבות העובדה שבאיירן טרם פתחה עמו במגעים להארכת חוזהו, שעתיד להסתיים בקיץ 2023.

העיתונאי טובי אלטשאפל ניתח והסביר כי המחלוקת העיקרית במועדון נוגעת לאורך החוזה החדש של לבנדובסקי, שכן בבאיירן מינכן תוהים כמה זמן יוכל החלוץ להמשיך לשחק ברמה הגבוהה ביותר בעולם, ולא משוכנעים שהעלאה בשכר תהיה מוצדקת לנוכח גילו של השחקן (34), שמרוויח 24 מיליון יורו לעונה במסגרת ההסכם הנוכחי.

עוד נכתב כי ראשי הקבוצה הבווארית עדיין לא העלו את נושא החוזה החדש בפני לבנדובסקי, שרואה זאת כ"חוסר כבוד" לאור התקופה האדירה שהוא מספק בעונות האחרונות, ומאמין כי עמדת מקבלי ההחלטות בבאיירן מינכן לא צפויה להשתנות בשבועות הקרובים. לפי הדיווח, רבים בסביבת המועדון לא מבינים את התנהלות הבוסים בכל הנוגע לכוכב הפולני, שהבקיע העונה 29 שערים ב-26 הופעות בבונדסליגה ובסך הכל רשם 43 כיבושים בכל המסגרות, לאחר שאשתקד ניפץ שיא היסטורי בגרמניה וכבש 41 שערי ליגה.

רוברט לבנדובסקי, באיירן מינכן. Joosep Martinson, GettyImages
מאוכזב מבאיירן מינכן. לבנדובסקי/GettyImages, Joosep Martinson

בהמשך לכך, נטען כי סוכנו הישראלי של לבנדובסקי, פיני זהבי, כבר קיבל פנייה ממנצ'סטר יונייטד שהביעה עניין בחלוץ. ב"ספורט" הקטלאני דווח שגם ברצלונה עוקבת אחרי מצבו של כוכב באיירן ורואה בו אופציה לחיזוק בקיץ. כידוע, כבר תקופה ארוכה שארלינג הולאנד מוזכר כמטרת הרכש המרכזית של בארסה לעונה הבאה. באשר לנורבגי, כתב ה"בילד" יאן אוגה פיורטופט, בן ארצו של הולאנד, טען אמש כי באיירן מעוניינת בסקורר של בורוסיה דורטמונד כמחליף ללבנדובסקי, דבר שכבר נכתב בגרמניה בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully