וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא משפיע, התדמית מוכתמת. ניימאר הפך לסמל הכישלון של פריז"

החלוץ ממשיך לחטוף: "עם רונאלדו במקומו ב-2017, פ.ס.ז' כבר הייתה זוכה בצ'מפיונס". גם בברזיל לא מרחמים: "לא יתגעגעו אליו"

כשבוע אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות ושלושה ימים אחרי קריאות הבוז והשריקות הצורמות של האוהדים לעבר ליאונל מסי ובעיקר ניימאר, הרוחות בפריז סן ז'רמן ממשיכות לנשוב במהירות גבוהה.

בעוד הסיפורים עם מסי מעט שככו, ניימאר עדיין עומד על המוקד ונדמה שלצרפתים פשוט נמאס ממנו. "לא משפיע, התדמית שלו מוכתמת. ניימאר הפך לסמל של הכישלון", כתבו ב"לה פריזיאן" הבוקר (רביעי) ופירטו כיצד כל הפרשיות, ביחד עם חוסר היכולת להוביל, הפכו את הברזילאי למאוס.

שחקן פריז סן ז'רמן, ניימאר, ליד שחקן בורדו, מרסלו. רויטרס
צפוי לעזוב בקיץ. ניימאר ביום ראשון נגד בורדו/רויטרס

העיתונאי הוותיק סטפן ביטון טען בתכנית הרדיו שלו שהבעלים הקטארים עשו טעות היסטורית ב-2017 והיו חייבים לנסות לצרף את כריסטיאנו רונאלדו במקום את ניימאר: "רונאלדו הוא כוכב, אבל לפני הכול הוא מודל למקצוענות. אני משוכנע שאם הוא היה מגיע ולא ניימאר, פריז כבר הייתה זוכה בליגת האלופות. לדעתי במועדון חייבים לעשות הכול כדי להשאיר את אמבפה ומסי, ולהיפרד מניימאר".

גם בברזיל לא מביעים תמיכה בלתי מסויגת, אם כי שם התקשורת מעט יותר מלטפת. "ריבים עם קבאני, ריבים עם האוהדים, טיסות תכופות לברזיל, הרבה מאוד מסיבות... בפריז ציפו ליותר, קיוו שהוא יהפוך למנהיג אמיתי", כתבו במולדתו של החלוץ, "ניימאר הגיע לפ.ס.ז' בגיל 25 כדי להפוך למלך פריז, לכדורגלן הטוב בעולם. כעת, כשהוא כבר בן 30, אם הוא יעזוב, אף אחד שם לא יתגעגע אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully