וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי מעוניין להאריך את החוזה בבאיירן מינכן

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 19:32

בגרמניה טוענים שהחלוץ הפולני המצטיין רוצה להישאר אצל האלופה עד 2025 ומחכה לסימן שיביע נכונות לכך מצד המועדון

תקציר: באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט 2:1/ספורט1

האם רוברט לבנדובסקי מעוניין להישאר בבאיירן מינכן בשנים הקרובות? כך טוענים היום (שני) בגרמניה. החלוץ הפולני בן ה-33, שבעבר היו דיבורים כי יעבור לריאל מדריד או לאנגליה ואף דווח על כך שהוא מחכה להיכנס לעונה האחרונה שלו בחוזה בקיץ הקרוב, רוצה להישאר אצל אלופת גרמניה ולהאריך את החוזה עד 2025. החלוץ הפולני מחכה לקבל או לשמוע איזשהו סימן מהנהלת באיירן מינכן או ממישהו מאנשי המועדון שהם שוקלים להאריך את חוזהו, דבר שלא פורסם עד כה.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
רוצה להמשיך להפציץ בבאיירן. לבנדובסקי/רויטרס

מי שמגלה לאחרונה יכולת משופרת למרות ההפסד המפתיע לאיינטרכט פרנקפורט הוא לירוי סאנה. הקיצוני, שספג קריאות בוז ביורו בשל הופעה חלשה מול הונגריה ועבר את החוויה הזו שוב באחד ממשחקי באיירן מינכן, נלקח כפרויקט על ידי המאמן יוליאן נאגלסמן, שהציב לו את זה כמטרה. לפי הדיווחים, נאגלסמן לא משקיע זמן משמעותי בשיחות אישיות, אבל במקרה של סאנה הוא חרג ממנהגו כדי להעניק לו ביטחון.

נאגלסמן וסאנה עובדים ביחד על אימוני סיומת מיוחדים והקיצוני אפילו קיבל עידוד לשוחח עם פסיכולוג הספורט של המועדון. המאמן ניסה להסביר לסאנה בעדינות איך להשתמש במהירות שלו בצורה אופטימלית ושכנע אותו לשחק כקיצוני באגף שמאל למרות העדפתו של השחקן לשחק באגף ימין עם הרגל הנגדית. היכולת והמהירות של המגן השמאלי אלפונסו דייויס עזרו כדי שסאנה יוכל לשחק עמוק יותר.

במועדון דיברו על כך שהאנזי פליק גם החליט להשתמש בסאנה כקיצוני שמאלי ואפילו הביע חרטה על כך שלא הבין את זה בזמן שאימן את באיירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully