וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו פרננדש החלים מקורונה וצפוי לשחק נגד אתלטיקו מדריד

קשר מנצ'סטר יונייטד התאמן לקראת הגומלין בשמינית הגמר, גם מקטומיניי ושואו שבו לפעילות ואמורים לחזור לסגל (שלישי, 22:00). הקולצ'ונרוס בסגל חסר, ניסיון להכשיר את קונדוגביה וחימנס

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 2:3, כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד הובסה בשבוע שעבר 4:1 בדרבי על ידי מנצ'סטר סיטי ועברו עליה ימים לא פשוטים שכללו דיווחים רבים (וסותרים) באשר לכשירותו של כריסטיאנו רונאלדו ועל טיב מערכת היחסים בינו לבין המאמן רלף רנגניק, אבל השדים האדומים התאוששו בגדול עם 2:3 על טוטנהאם בשבת. היום (שני) במנצ'סטר זכו לבשורות מעודדות נוספות, כאשר ברונו פרננדש, סקוט מקטומיניי ולוק שואו התייצבו במתחם האימונים בקרינגטון והתאמנו לקראת הגומלין נגד אתלטיקו מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות מחר באולד טראפורד (שלישי, 22:00), כשלושה שבועות אחרי שהקבוצות נפרדו ב-1:1 במדריד.

ברונו פרננדש, מנצ'סטר יונייטד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
החלים מקורונה ושב לסגל. פרננדש/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

פרננדש ושואו נעדרו מסגל מנצ'סטר יונייטד בניצחון על טוטנהאם לאחר שנמצאו חיוביים לנגיף וגם מקטומיניי הסקוטי הושבת לאחרונה בעקבות פציעה, אבל נראה שהשלושה ישובו לסגל ולא מן הנמנע שגם להרכב של רנגניק, שבמסיבת העיתונאים אישר שהם כשירים, אולם גם הבהיר ששואו טרם חזר לעצמו לעומת השניים האחרים ונראה שלכל היותר יישב על הספסל.

על כריסטיאנו רונאלדו, שרק חזר לאימונים וישר עלה בהרכב וכבש שלושער מול טוטנהאם, אמר רנגניק: אני לא דואג מכך שהוא לא יתאושש בזמן, כי הוא הוכיח שהוא אחד שדואג היטב לעצמו ולגוף שלו ויודע מה לעשות בשביל להיות מוכן. נגד טוטנהאם הראינו לאיזו רמה אנחנו יכולים להגיע ואני משוכנע שאנחנו יכולים לעשות זאת ולנצח גם מחר", הבהיר המאמן.

חוסה מריה חימנס בלם אתלטיקו מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
ינסה לקחת חלק באימון המסכם. חימנס/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

בכל הנוגע לאתלטיקו מדריד, הקולצ'ונרוס ניצחו ביום שישי 1:2 את קאדיס במשחק נוסף בו התקשו והיו רחוקים מלהרשים, והחשש של דייגו סימאונה הוא מסגל קצר מאוד שיעמוד לרשותו מחר במנצ'סטר. אתלטיקו יצאה לאנגליה עם 23 שחקני סגל, אבל מתוכם שישה צעירים מהנוער וגם שלושת השחקנים שבספק למםגש - ז'ופרה קונדוגביה, מריה הרמוסו והבלם חוסה מריה חימנס.

סימאונה גם כך יצטרך להסתדר מחר במנצ'סטר עם סגל חסר למדי בעקבות הפציעות של מתיאוס קוניה, תומא למאר, דניאל ואס, יאניק קראסקו ושימה ורסאליקו שייעדרו, כשחימנס שנפצע ביום שישי לא התאמן מאז וכך גם קנודוגביה שנעדר מהמשחקים האחרונים וספק אם יפתח בהרכב גם אם ייכלל בסגל. השניים ינסו לקחת חלק באימון המסכם הערב באולד טראפורד. קוקה, שהתאושש מפציעה בשבוע שעבר, פתח בהרכב נגד קאדיס והוחלף במחצית כדי לשמור עליו, מתוכנן להמשיך במרכז השדה.

הרכבים משוערים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, דיוגו דאלוט, רפאל וראן, הארי מגווייר, אלכס טלס, פרד, סקוט מקטומיניי (נמניה מאטיץ'), פול פוגבה, ברונו פרננדש (אנתוני אלנגה), ג'יידון סאנצ'ו, כריסטיאנו רונאלדו.

אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, סטפן סאביץ', חוסה מריה חימנס (פליפה), ריינילדו, רנאן לודי, מרקוס יורנטה, הקטור הררה, קוקה, רודריגו דה פול, ז'ואאו פליקס, אנטואן גריזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully