וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "לא חושב על הטווח הארוך, אפשר לזכות בשלושה תארים"

לאחר שהעניק לפ.ס.וו ניצחון עם עוד שער, החלוץ סירב להתייחס לעתידו וזכה לשבחים: "להיות במקום הנכון - זו איכות של חלוץ"

תקציר: ערן זהבי כבש, אוטרכט - פ.ס.וו איינדהובן 2:1/ספורט1

ערן זהבי שוב עלה על הגל. החלוץ הישראלי הבקיע היום (ראשון) את שער הניצחון של פ.ס.וו איינדהובן ב-0:1 החשוב על אוטרכט, וסופר כבר ארבעה משחקים רצופים בהם מצא את הרשת, אחרי תקופה ארוכה של חוסר יציבות שנבע מהפציעה שהייתה לו בסוף השנה שעברה. בזכות השער פ.ס.וו שמרה על פער שתי הנקודות מאייאקס, שעדיין מוליכה את הליגה ההולנדית, ובנוסף לישראלי התקשורת המקומית ציינה גיבור נוסף במשחק - השוער ג'ואל דרומל, שסיפק עצירה משמעותית דקות ספורות לפני שזהבי כבש: "פ.ס.וו מודה לדרומל ולזהבי על ניצחון חשוב", נכתב באתר Voetbal International.

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
אחראי לניצחון חשוב. זהבי מחבק את גאקפו/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

כידוע, זהבי הוזכר בימים האחרונים כמועמד לשתי קבוצות גדולות בברזיל - בוטאפוגו ופלמייראס, לכן בסיום המשחק הוא נשאל על עתידו כשהתראיין ל-ESPN, שם בחרו אותו לאיש המשחק: "אני לא חושב על הטווח הארוך. בתור שחקן זה נדיר שיש לך הזדמנות לזכות בשלושה תארים, לכן אני מתרכז במטרות ובהמשך נראה", השיב שחקן נבחרת ישראל.

עוד בוואלה!

שער ניצחון לזהבי, פ.ס.וו הקטינה את הפער מהפסגה לשתי נקודות

לכתבה המלאה

גם העיתונאי ריק אלפרינק ציין לטובה את זהבי, וצייץ: "מבקרים אותו בקביעות, ולפעמים גם בצדק, אבל הוא חזר לכבוש בשבועות האחרונים וזה מה שהוא עושה. להיות במקום הנכון - זו איכות של חלוץ". השער העלה את מאזנו העונתי של זהבי ל-13 כיבושים בכל המסגרות, כאשר בנוסף יש לו תשעה בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully