וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רפאלוב כבש שער ניצחון בפנדל מול האקסית, מרציאנו ספג חזיז

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 21:56

הישראלי של אנדרלכט מסר כדור עומק נהדר לקואמה שהוכשל ברחבה ואז דייק מהנקודה ב-1:2 על אנטוורפן. שוער פיינורד היה מעורב בתקרית שגרמה להפסקת המשחק בו ניצחה קבוצתו את זוולה

תקציר: אנדרלכט - אנטוורפן 1:2, ליאור רפאלוב כבש/ספורט1

ליאור רפאלוב כבש היום (ראשון) ב-1:2 של אנדרלכט על האקסית אנטוורפן במסגרת המחזור ה-31 בליגה הבלגית. הישראלי פתח בהרכב קבוצתו והבקיע בפנדל בדקה ה-59 מול חבריו לשעבר, לאחר שמסר כדור עומק נפלא לכריסטיאן קואמה שהוכשל ברחבה במהלך שהוביל לפנדל. מדובר בשערו ה-11 העונה של הישראלי בן ה-35 בליגה הבלגית. אנדרלכט חלפה על פני אנטוורפן בזכות הניצחון ועלתה על חשבונה למקום השלישי בטבלה.

* אופיר מרציאנו פתח בין הקורות של פיינורד, שניצחה 1:2 את זוולה. מרציאנו היה במרכזה של תקרית שכמעט גרמה להפסקת המשחק, כאשר רימון עשן שנזרק פגע ממש סמוך אליו. המשחק נעצר לכמה דקות וחודש במצב של 1:1, כאשר לאחר מכן דסרס כבש את שער הניצחון (77).

אופיר מרציאנו, שוער פיינורד. ANP Sport, GettyImages
סוף סוף פותח בהרכב. מרציאנו/GettyImages, ANP Sport

צפו במרציאנו סופג חזיז

אופיר מרציאנו סופג חזיז/ספורט1

* שון וייסמן נכנס כמחליף בדקה ה-67, ויאדוליד הובסה 3:0 בידי אוביידו בליגה השנייה בספרד.

* לאחר שזכה למחמאות לאור יכולתו מול רומא במסגרת הליגה האירופית, אלי דסה לא נכלל בסגל ויטסה, שסיימה ב-0:0 מול הראקלס בליגה ההולנדית.

* וולפסברגר הפסידה 2:1 לאוסטרה וינה במסגרת הליגה האוסטרית. תאי בריבו פתח בהרכב והשלים 90 דקות, אליאל פרץ ישב כל המשחק על הספסל.

* ביברס נאתכו הפצוע לא נכלל בסגל פרטיזן בלגרד, שסיימה ב-0:0 מפתיע מול נפרדאק בליגה הסרבית.

* יונתן כהן נותר על ספסל פיזה, שגברה 0:3 בביתה על קרמונזה בליגה השנייה באיטליה. קבוצתו של הישראלי עלתה למקום הראשון בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully