וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטאפוגו לא מוותרת על זהבי: "המו"מ עדיין רחוק מלהסתיים"

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 8:57

למרות דרישת השכר הגבוהה של חלוץ פ.ס.וו (כ-350 אלף יורו בחודש), בברזיל טוענים שהמועדון הברזילאי העשיר עדיין לא ויתר על האפשרות להחתים את הכוכב הישראלי

תקציר: פ.ס.וו - הראקלס 1:3/ספורט1

איפה ישחק ערן זהבי בעונה הבאה? אחרי הדיווחים על כך שהמו"מ בין החלוץ הישראלי לבוטאפוגו עלו על שרטון, בברזיל מדווחים כעת שהמו"מ "רחוק מלהסתיים" והקבוצה הברזילאית עדיין לא ויתרה על שירותיו של השחקן, למרות דרישת השכר הגבוהה מאוד שלו.

על פי הדיווח בברזיל, נציגיו של זהבי דרשו שכר חודשי של 1.9 מיליון ריאל (350 אלף יורו), מה שהרתיע את ראשי הקבוצה הברזילאית, שלא וויתרו עדיין על האפשרות להחתים את זהבי והמו"מ בין הצדדים נמשך כל הזמן.

כזכור, ערן זהבי התייחס לעתידו לפני המשחק של פ.ס.וו נגד מכבי תל אביב ואמר שהוא עוד לא יודע איפה אשחק בעונה הבאה ושזה תלוי בהצעות שהוא יקבל. בכל מקרה זהבי מסיים את חוזהו בקבוצה ההולנדית ולא צפוי להמשיך בשורותיה.

בבוטאפוגו, שחזרו לליגה הראשונה אחרי עונה אחת בליגה השנייה, מתכוונים להשקיע הרבה כסף באמצעות הבעלים המיליארדר שלהם האמריקאי ג'ון טשור. זהבי הוא לא הכוכב הוותיק היחיד שהוזכר בהקשר של בוטאפוגו, כאשר גם שמם של לואיס סוארס ואדינסון קבאני האורוגוואים הוזכרו כמועמדים אפשריים לחיזוק של השחורים לבנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully