וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בוטאפוגו במו"מ לצירופו של ערן זהבי

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 6:43

שחקן פ.ס.וו בדרך ליעד מפתיע? על פי הדיווח נציגים של מועדון הפאר הברזילאי נפגשו בשבוע שעבר עם נציגי השחקן והמו"מ הוגדר כ"חיובי" למרות שלזהבי הוצע שכר מופחת בחוזה לשנתיים. בוטאפוגו חזרה העונה לליגה הבכירה

תקציר: בולוניה - ספציה 1:2/ספורט1

האם ערן זהבי בדרך ליעד מפתיע? בברזיל מדווחים ביממה האחרונה שקבוצת הפאר הברזילאית בוטאפוגו מעוניינת בסקורר הישראלי של פ.ס.וו איינדהובן. על פי הדיווח נציגים של בוטאפוגו כבר נפגשו עם נציגיו של זהבי בשבוע שעבר והם מעוניינים בו באופן מיידי, לפני שחלון ההעברות בברזיל נסגר באפריל.

כידוע, לזהבי יש חוזה בפ.ס.וו רק עד הקיץ והוא עדיין לא קיבל החלטות לגבי עתידו, כאשר גם מכבי תל אביב הוזכרה כמועמדת להחזיר אותו. על פי הדיווח החוזה שהוצע לזהבי הוא לשנתיים, כאשר המו"מ בין הצדדים עדיין נמשך ומוגדר כ"חיובי" למרות שבמועדון הברזילאי לא מתכוונים לשלם לזהבי את השכר שהוא מקבל בהולנד.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
ישחק בברזיל? ערן זהבי/GettyImages, Soccrates Images

בוטאפוגו כאמור הוא מועדון פאר בברזיל. בעונה שעברה הקבוצה חוותה ירידה מפתיעה מאוד לליגה השנייה בברזיל, אך סיימה במקום הראשון ועלתה תוך עונה אחת לליגה הבכירה. העונה החדשה בברזיל תיפתח בעוד יומיים כשבוטאפוגו תפגוש את פלמנגו הגדולה של פאולו סוזה.

זהבי, שלא שותף במשחק האחרון של פ.ס.וו לפני מכבי תל אביב, כבש תשעה שערים והוסיף 8 בישולים ב-29 משחקים בפ.ס.וו העונה. האם אחרי החוויה בסין הוא יעדיף לחוות את דרום אמריקה לפני שהוא חוזר לישראל? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully