וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטאפוגו מפנטזת: זהבי לצד קבאני או סוארס, עם המאמן לשעבר של סולומון

העולה החדשה בברזיל חושבת בגדול על רקע הדיווחים על מו"מ עם הישראלי. קבאני ישקול בחיוב את ההצעה, לואיס קסטרו המועמד המוביל

תקציר ניצחונה של פ.ס.וו איינדהובן 1:3 על הירנביין/ספורט1

בוטאפוגו מתכננת להחתים שורה של כוכבים, ומקווה שערן זהבי יהיה חלק מהפרוייקט השאפתני החדש. אחרי הדיווחים על מו"מ בין מועדון הפאר הברזילאי לחלוץ הישראלי, גוברות ההערכות בברזיל שהעולה החדשה תשקיע הון עתק כדי לחזור לצמרת בארץ הסמבה.

הבעלים המיליארדר, איש העסקים האמריקאי ג'ון טשור, מודה שהוא מתכנן החתמות גדולות בטווח המיידי ובטווח הבינוני, וכבר עושה פעולות מיידיות כדי לקדם זאת. לדבריו, הוא מפנטז על החתמתו של אדינסון קבאני, שכבר נמצא בשלהי הקריירה באירופה ושוקל חזרה לדרום אמריקה. לפי דיווחים בברזיל, קבאני ישקול בחיוב הצעה גבוהה מבוטאפוגו ויקווה לסיים במדיה את הקריירה.

שיתוף פעולה מסקרן בדרך?

חלוץ מנצ'סטר יונייטד אדינסון קבאני. Ian MacNicol, GettyImages
חלוץ מנצ'סטר יונייטד אדינסון קבאני/GettyImages, Ian MacNicol
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג שער. Soccrates Images, GettyImages
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג שער/GettyImages, Soccrates Images

אבל בוטאפוגו לא תסתפק בכך: הבעלים רוצה לצרף גם את לואיס סוארס, שכמו קבאני נמצא במגמת ירידה בקריירה. כחלק מהפרוייקט השאפתני החדש, צפוי להתמנות גם מאמן בעל שיעור קומה. לפי דיווחים בברזיל, המועמד המוביל הוא לואיס קסטרו, הפורטוגלי שאימן את מנור סולומון במשך שנתיים בשחטאר דונייצק. קסטרו חתום באל דוחייל הקטארית, אבל מחזיק בסעיף יציאה תמורת סכום גבוהה שבוטאפוגו מוכנה לשלם.

במקביל, הקבוצה החלה במו"מ עם ספורטינג ליסבון על שאילתו של שחקן הכנף בן ה-24 ברונו טבאטה. לפי הערכות, בוטאפוגו מוכנה לשלם תמורתו 20 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully