וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ניצחון לזהבי, פ.ס.וו הקטינה את הפער מהפסגה לשתי נקודות

הישראלי הבקיע במשחק רביעי ברציפות אחרי בישול של גאקפו (53), הוחלף בדקה ה-79 וסידר לאורחת 0:1 חשוב באוטרכט. שמונה מחזורים לסיום העונה, מירוץ האליפות מול אייאקס פתוח מתמיד

תקציר: ערן זהבי כבש, אוטרכט - פ.ס.וו איינדהובן 2:1/ספורט1

פ.ס.וו איינדהובן המשיכה בהצלחה את המרדף שלה אחרי אייאקס בליגה ההולנדית, כאשר חזרה היום (ראשון) מאוטרכט עם 0:1 חשוב הודות לשער ניצחון של ערן זהבי. האורחת המשיכה את המומנטום עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות, כאשר בתקופה הזו גם החלוץ הישראלי חזר לפרוח כשרשם שער במשחק רביעי ברציפות בכל המסגרות.

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
שער קריטי. זהבי חוגג/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

זהבי פתח בחוד של רוג'ר שמידט והגיע להזדמנות ראשונה בדקה ה-34, אך הנגיחה שלו לא מצאה את המסגרת. אוטרכט התקרבה לשער יתרון מפתיע עם פתיחת המחצית השנייה, אך בדקה ה-53 נהנה החלוץ מבישול של קודי גאקפו, במה שהתברר כשער המכריע בהתמודדות. זהבי הוחלף בדקה ה-79 אחרי יורבה ורטסן, וראה את חבריו שומרים על היתרום ומקטינים את הפער מאייאקס המוליכה לשתי נקודות בלבד, כשנותרו עוד שמונה מחזורים לסיום הליגה.

בחמישי הקרוב תנסה פ.ס.וו לעלות לרבע גמר הקונפרנס ליג כשתתארח אצל פ.צ. קופנהאגן הדנית אחרי ה-4:4 המשוגע במשחק הראשון בו זהבי הבקיע את השער האחרון.

שחקני פ.ס.וו איינדהובן חוגגים עם ערן זהבי. ANP, GettyImages
ממשיך בכושר הטוב. זהבי/GettyImages, ANP

מהלך המשחק

דקה 23: הזדמנות גדולה ראשונה לפ.ס.וו. הרמת הקרן מצאה את ראשו של הבלם ארמנדו אוביספו, שנגח לפינה הרחוקה וסחט הצלה נהדרת מהשוער פביאן דה קייזר.

דקה 34: ערן זהבי עלה להגבהת הקרן ונגח, אך לא מצא את המסגרת.

דקה 48: הפעם המארחת הגיעה להזמדנות מסוכנת מכדור קרן, כאשר הנגיחה העוצמתית של ואן דר הורן נעצרה על קו השער על ידי השוער דרומל.

דקה 53: גול! גאקפו חילץ את הכדור רגע לפני שיצא החוצה, השלים דאבל פס והעביר מסירת רוחב שמצאה את זהבי. הישראלי מצא את הרשת בנגיעה אחת ומטווח קצר. 0:1 לפ.ס.וו.

דקה 79: שמידט הוציא את זהבי והכניס במקומו את ורטסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully