וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תאומי הבלקן" מלהיבים את מכבי תל אביב: "הופכים לצמד קטלני ביותר"

ג'ורג'ה יובאנוביץ' וסטיפה פריצה שוב כבשו בניצחון על חדרה, ובמכבי תל אביב נפעמים מהתיאום והפרגון ביניהם. בן חיים נענה לאתגר של קרסטאיץ', גם סבוריט סחט מחמאות ולוקח השראה מסימאונה: "אנחנו בכושר מספיק טוב כדי לעלות למקום הראשון בפלייאוף"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

מכבי תל אביב הוכיחה אמש (שבת) למי שעוד פקפק, שהיא נמצאת חזק מאוד במאבק האליפות. הקבוצה רשמה ניצחון ליגה שביעי ברציפות, 0:2 על הפועל חדרה בחוץ וסיימה את העונה הסדירה בטעם טוב אחרי שעלתה זמנית למקום השני, עם נקודה אחת מעל הפועל באר שבע שתשחק היום, ו-3 נקודות בלבד מהמוליכה מכבי חיפה שתשחק מחר.

מלאדן קרסטאיץ' שמראה מדי שבוע גמישות רבה הן בשיטות המשחק והן בהרכבים בהם הוא משחק, בחר אמש במערך של שלושה בלמים, כאשר לצידם של אנריק סבוריט ועידן נחמיאס, פתח מתן בלטקסה כבלם שלישי וטל בן חיים קיבל שוב את המקום בהרכב בתור מגן ימני. מה שעבד היטב נגד בית"ר ירושלים, עבד טוב גם אתמול מול חדרה, כאשר צמד "תאומי הבלקן" נותנים את הטון בחלק הקדמי. סטיפה פריצה עם שערו ה-11 העונה וג'ורג'ה יובאנוביץ' שסופר כבר שישה שערים בששת משחקי הליגה בהם שיחק, נראים נפלא יחד ומשתפים פעולה כאילו גדלו יחד במחלקת הילדים של פרטיזן בלגרד או היידוק ספליט.

בקבוצה לא הסתירו אמש את ההתלהבות מהשניים ואמרו: "הם הפכו להיות צמד קטלני ביחד. מה שיפה ביניהם זה הפרגון ההדדי. זה נראה שהם ממש שמחים אחד בשביל השני, בכל בישול או גול. מדובר בשני שחקנים מצויינים, נטולי אגו, שמהרגע שהם משחקים יחד, כל אחד מצליח לגרום לשני להיראות טוב יותר".

עם הגעתו של קרסטאיץ' לישראל, סטיפה פריצה איבד את מקומו בהרכב וכבר עלו הערכות שהחלוץ הקרואטי יסיים את דרכו במועדון בסיום העונה הנוכחית. כעת, הן בשל הכושר הנפלא שהוא מציג וגם בגלל הסעיף בחוזהו שאומר שהחוזה יוארך אוטומטית אם ישותף ב-70 אחוז מהמשחקים, צפוי פריצה להישאר ולהיות חלק מהסגל של הצהובים גם לקראת העונה הבאה.

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב עם סטיפה פריצה. דני מרון
שילוב מפתיע. יובאנוביץ' ופריצה/דני מרון

שני שחקנים נוספים שקיבלו אמש מחמאות רבות היו טל בן חיים ששיחק כאמור כמגן ימני ואנריק סבוריט שהתגבר על פציעה בקרסול ונראה מצוין בעמדת הבלם. בן חיים הצליח להשתלב במערך של קרסטאיץ' וביצע בהצלחה גם את המשימות ההגנתיות שהיו לו, וגם את ההוראות ההתקפיות שקיבל, כאשר חטיפת כדור אחת שלו בחצי הראשון, אותה העביר למתפרצת של דן ביטון, הובילה בסופו של דבר לשער הראשון של יובאנוביץ'.

סבוריט פתח בסופו של דבר בהרכב, למרות שסבל בפתיחת השבוע מפציעה בקרסול וכן מכאבים באיזור החזה, אחרי שספג מרפק מירדן שועה במשחק הקודם נגד בית"ר ירושלים. הספרדי שעשה לאחרונה הסבה לעמדת הבלם, נראה נפלא במרכז ההגנה של הצהובים ובסיום הוא התייחס לכושר הטוב בו נמצאת קבוצתו: "עבדנו קשה מאוד בתקופה האחרונה ואני חושב שהעונה זה יהיה פלייאוף חזק מאוד. הקבוצה שלנו בהחלט מוכנה לקראת המשחקים הללו. הייתי מעדיף שנגיע לפלייאוף מהמקום הראשון, אבל זה המצב ואנחנו בהחלט בכושר טוב כדי להגיע גם למקום הראשון. עבורי ועבור כל שחקני ההגנה זה חשוב מאוד שלא ספגנו, כי ככה אנחנו מראים שאנחנו חזקים גם הגנתית. אנחנו צריכים להמשיך ככה ולנסות לא לספוג שערים".

סבוריט נשאל מה לדעתו השתנה במועדון בחודשים האחרונים והשיב: "אני לא חושב שזו מכבי שונה. העונה הגיעו לא מעט שחקנים חדשים ולאחרונה גם הגיע מאמן חדש, אז האווירה בקבוצה היא טובה יותר עכשיו. כשאתה מנצח, אז האווירה תמיד יותר טובה. נצטרך להמשיך לקחת נקודות ואנחנו בהחלט שמחים עכשיו מהמצב".

על שינוי העמדה שלו לבלם והתחושה שלו בתפקיד החדש: "אני מרגיש טוב בעמדה הזאת. אני שחקן שמשחק בשביל הקבוצה, אז לא אכפת לי באיזה תפקיד אשחק, אני תמיד רוצה לשחק. אז אם אני יכול לעזור לקבוצה בתפקיד הזה, אני אעשה זאת".

עוד בוואלה!

מלאדן קרסטאיץ': "חשבו שאנחנו מחוץ לעניינים, אבל אנחנו כאן"

לכתבה המלאה
אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"נהנה לתרום לקבוצה, לא חשוב באיזו עמדה". סבוריט/ברני ארדוב

סבוריט התייחס לפער הנקודות שהצטמק ונשאל האם הוא מאמין שהקבוצה יכולה לזכות באליפות והשיב: "אני מאמין שכן. הלחץ השתנה עכשיו, המצב שונה ממה שהיה קודם. אנחנו מקווים להמשיך לנצח ורוצים להגיע למקום הראשון. אני מסכים שכעת אנחנו בעמדה טובה יותר ממה שהיינו קודם, אז נראה מה יקרה. אני לא חושב שאנחנו חוששים מהמילה אליפות, אבל קודם הפער מחיפה היה די גדול וכעת אנחנו באמת מתרכזים במשחק אחרי משחק, כמו שאומר צ'ולו סימאונה ואני מקווה שנמשיך לקחת נקודות".

במכבי התייחסו אמש גם לכמות האוהדים הגדולה שהגיעה לאצטדיון בנתניה. כ-7,200 צהובים שרכשו את כל כמות הכרטיסים שהוקצו עבור הקבוצה, מילאו את היציע המזרחי ועוד יציע אחד בחלק המערבי. גורם בקבוצה אמר בסיום: "לאוהדים האלה מגיעה קבוצה טובה, שנלחמת בכל משחק. תענוג לראות את הקהל שלנו מגיע גם למשחק חוץ וממלא את האצטדיון. הדחיפה שלהם גורמת למשחקים כאלה, להרגיש כמו משחקי בית".

העבירה על דן ביטון

הפציעה של ביטון והתפרים

הרגל הפצועה של דן ביטון אחרי תיקול שספג מול הפועל חדרה. פייסבוק, Scoutpush, צילום מסך
הרגל הפצועה של דן ביטון אחרי תיקול שספג מול הפועל חדרה/צילום מסך, פייסבוק, Scoutpush

המשחקים שישלימו את המחזור העונה בעונה הסדירה

ראשון, 19:00: הפועל חיפה - הפועל ירושלים
ראשון, 20:15: הפועל נוף הגליל - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully