וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטס שטקוס פרק את המרפק אך לא סובל משבר, צפוי להיעדר מספר שבועות

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 0:31

שוער הפועל תל אביב נפצע במהלך התיקו נגד נתניה, האדומים חששו שיחמיץ את כל פלייאוף העליון אך התעודדו שבצילום לא התגלה שבר או נזק לרצועות. רפואה: "עלינו לפלייאוף העליון, אבל הדרך מפריעה"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

דאגה גדולה נרשמה הלילה (שבת) בהפועל תל אביב אחרי פציעתו של השוער ארנסטס שטקוס. הליטאי פונה לבית החולים אחרי שפרק את המרפק, ואחרי המתנה ארוכה האדומים התבשרו שהוא אינו סובל משבר ולא נגרם לו נזק לרצועות. החשש היה כמובן מפציעה שתגרום לו להיעדרות ארוכה ותמנע ממנו לשחק בפלייאוף העליון, ואכן השוער צפוי להיעדר מספר שבועות ולהחמיץ מספר משחקים. שטקוס עבר צילומים ברמב"ם, בין היתר כדי לבדוק אם מלבד הפריקה הוא סובל משבר, אך כאמור, בצילום לא התגלה שבר ועדיין לא ברור משך ההיעדרות. הערב יגאל בקר חסר הניסיון החליף אותו בדקות הסיום.

שוער הפועל תל אביב ארנסטס שטקוס. ברני ארדוב
בהפועל תל אביב מקווים לבשורות טובות/ברני ארדוב

מעבר לדאגה לשטקוס, בהפועל תל אביב גם התאכזבו מאוד מה-2:2 נגד מכבי נתניה. האדומים כבר הוליכו 0:2 נגד יריבה ששיחקה בחיסרון מספרי, אבל לא ידעו לשמור על היתרון וסיימו את ההתמודדות עם תחושה של כמעט הפסד - למרות הבטחת הכרטיס לפלייאוף העליון.

קובי רפואה לא הסתיר את האכזבה העמוקה שלו בסיום המשחק: "קשה להסביר. זה משחק של 0:4 או 0:5. החמצנו וזה בסדר, אבל לקבל את הגולים האלה... סגירה לא נכונה, טעות של השוער, פתאום ברבע שעה הכול התהפך. עמדנו במטרה של הגעה לפלייאוף העליון, אבל אני מאוכזב. מאוד מפריע לי שלא ניצחנו, קשה לי לקבל את זה".

רפואה המשיך: "אין ספק שאנחנו צריכים להיות בפלייאוף העליון, אבל הדרך... הובלנו, החמצנו, היה קצת חוסר פרגון. אני שמח מההעפלה, אבל מאוד מאוכזב מרבע השעה האחרונה. שלטנו, שיחקנו מול 10 שחקנים, הובלנו 0:2... אני מקווה שבפלייאוף נציב מטרות חדשות, כמובן שאנחנו רוצים להיאבק על המקום הרביעי כי שלושת המקומות הראשונים כבר סגורים".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב ומכבי נתניה נפרדו ב-2:2 ועלו לפלייאוף העליון

לכתבה המלאה

הפועל תל אביב תדע מה סדר המשחקים שלה בפלייאוף העליון אחרי שהמחזור ה-26 יסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully