וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "אקח קצת מפסטיבל 'נתניה ועוד 15', שימו לב גם לסכנין"

מאמן המדורגת רביעית ביקש להחמיא לשחקניו: "התעלו באמ-אמא של המאני טיים". כיאל: "חזרתי לסכנין כדי להשפיע". קלינגר על השופט: "החלטה רעה לא לשלוף צהוב שני לכיאל"

תקציר: מכבי פתח תקוה - בני סכנין 1:0/ספורט1

חגיגות גדולות בבני סכנין לאחר ההעפלה לפלייאוף העליון של ליגת העל מהמקום הרביעי. כ-1,000 אוהדים שהגיעו הערב (שבת) לפתח תקוה וראו את ה-0:1 על מכבי המקומית, רקדו עם כובש שער הניצחון מרשל אודה וחיבקו את השחקנים שקפצו ליציעים. הקבוצה המשיכה את הרצף המרשים שלה עם שבעה מחזורים ללא הפסד שבמהלכם ספגה רק פעמיים, ואילו מכבי פתח תקוה נותרה עם טענות לשופט איתן שמואלביץ'.

אוהדי בני סכנין מניפים את ארי מורה. קובי אליהו
ארי מורה מונף ביציע/קובי אליהו

חיים סילבס, שהגיע לפלייאוף העליון בפעם השלישית בקריירה כמאמן: "אחרוג ממנהגי הפעם ואגיד שאני אקח קצת מפסטיבל 'נתניה ועוד 15'. תשימו לב קצת לשחקני סכנין. בשבעת המשחקים האחרונים, באמ-אמא של המאני טיים: חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. אלה גברים עם איכויות. ידענו שתיקו יספיק, אבל המשכנו במומנטום שלנו ועשינו עוד ניצחון. הגעתי לקבוצה שהייתה קצת במשבר, אבל עם סגל חזק וחדר הלבשה מגובש מאוד. קצת נגיעות ודברים הסתדרו. הגיע לנו להיות בפלייאוף, עשינו את זה בסטייל. היה משחק שקול שיכול היה להסתיים גם לטובתם, לא כדורגל גדול, אבל סכנין ווינרית השנה ונקווה שתישאר כזו עד הסוף. ניתן את הפייט שלנו ונרצה למלא את האצטדיון הביתי בפלייאוף ולעשות קרנבל בכל משחק".

על עצמו: "התרעננתי בתקופה בחוץ, גם כפרשן והסתכלתי על המקצוע בפרספקטיבה אחרת. אהיה במקום שירצו אותי ובמקום שלא אז לא. נדבר בשבועות הקרובים על העתיד, שום דבר לא בכוח. הכול באהבה ובטוב. הרבה פעמים בכדורגל אתה סובל, אלה עכשיו רגעים טובים שהשחקנים נהנים מהם וגם אני".

עוד בוואלה!

בפלייאוף העליון אחרי חמש שנים: סכנין ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
בירם כיאל שחקן בני סכנין. קובי אליהו
"עשינו משהו מבורך". בירם כיאל/קובי אליהו
חיים סילבס מאמן בני סכנין, מאחוריו מרואן קבהא, עומרי בן הרוש. קובי אליהו
"סכנין ווינרית השנה". חיים סילבס/קובי אליהו

בירם כיאל: "לא יודע מה היה בצהוב, יכול להיות שזה היה משנה. עצרתי את ההתקפה, לא זכרתי שיש לי צהוב. השופט החליט מה שהחליט. לכל משפחת בני סכנין הייתה מטרה ברורה לקחת את המועדון לפלייאוף העליון. בנינו קבוצה טובה עם המון ניסיון, לא היה קל ונקודת ההתחלה שלנו לא הייתה הכי טובה כי בשנה שעברה בקושי נשארנו בליגה. מגיע קרדיט לכל מי שקשור למועדון הזה. אנחנו מראים אופי והמון ניסיון, ואני חושב שיש עוד הרבה יכולת בקבוצה הזו. נחגוג הלילה את ההישג הגדול הזה למועדון, לאוהדים ולעיר. זה משהו מבורך ואני בטוח שיהיו לנו מטרות חדשות. זה היעד הראשון ויש עוד המון יעדים. כיף לי פה, טוב לי פה. החלטתי להיות שחקן שישפיע וחזרתי לסכנין כדי להשפיע ולקחת את המועדון הזה קדימה".

גד עמוס שוער בני סכנין. קובי אליהו
ממעט לספוג. גד עמוס/קובי אליהו
שחקני בני סכנין חוגגים, מרואן קבהא במרכז. קובי אליהו
ועכשיו, לפלייאוף העליון. מרואן קבהא ואיברהימה קונטה/קובי אליהו

ניר קלינגר, מאמן מכבי פתח תקוה: "במחצית הראשונה הייתה הבעיה הגדולה שלנו, שלא הכרענו את המשחק כשהייתה רק קבוצה אחת על המגרש. אני לא אתייחס להחלטות שיפוט ונושא ה-VAR. היה לנו חצי ראשון מצוין ומספיק הזדמנויות להכריע. המחצית השנייה הייתה משמעותית פחות טובה ושילמנו על זה בשגיאה אחת הגנתית שלדעתי הייתה עבירה. הלחץ חזר לדבר, כשלא הבקענו זה השפיע לרעה. אלה החיים שלנו, אנחנו בתחתית ונילחם עד הסוף. אנחנו קבוצה טובה, נצטרך לקחת את המחצית הראשונה ולהתבסס עליה. נצטרך לאגור את כל הכוחות וכל הניסיון לקרב הקשה בפלייאוף התחתון. זה בידיים וברגליים שלנו, אני מאוד מאמין בקבוצה. היום הייתה תקלה לא מחויבת. הייתה החלטה רעה של השופט בנוגע לצהוב השני של בירם כיאל. היה צריך ללכת עם החוקה, זה היה צהוב שני וחבל. זו הייתה טעות גורלית".

הקשר עידו שחר הוסיף: "משחק מאוד מאכזב, לא חושב שהגיע לנו להפסיד. תיקו היה משקף את המשחק. אנחנו במצב שאנחנו צריכים להמשיך קדימה ולהרים את הראש, אין מה להתבאס. אני לא מרגיש לחץ, אני משחק את המשחק שלי ועושה מה שהמאמן מבקש. הולכת להיות מלחמת עולם בפלייאוף, נצטרך לבוא חזקים בראש ואני בטוח שנעשה את זה בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully