וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאדן קרסטאיץ': "חשבו שאנחנו מחוץ לעניינים, אבל אנחנו כאן"

עודכן לאחרונה: 12.3.2022 / 22:42

מאמן מכבי תל אביב מרוצה אחרי הניצחון השביעי ברציפות עם 0:2 על חדרה. בן חיים: "שמח שהמאמן סומך עליי". קורצקי: "מאוכזב"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה שביעי ברציפות עם 0:2 על הפועל חדרה, במסגרת המחזור ה-26 והאחרון בעונה הסדירה של העונה הסדירה.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מעודד. קרסטאיץ'/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב עם דניאל פרץ, דן גלזר, מתן חוזז, אופיר דוידזאדה, אבי ריקן. דני מרון
בדרך הנכונה. מכבי תל אביב/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' הוסיף: "אני רוצה לברך את השחקנים שלי על הניצחון. זה קשה לנצח בשבעה משחקים ברציפות. כולם חשבו שאנחנו מחוץ לעניינים, אבל אנחנו כאן. היו לנו אימונים טובים והשחקנים שלי הראו אופי ואיכות. אני חושב ששלטנו במשחק לכל אורכו. במחצית הראשונה הובלנו כבר 0:2. במחצית השנייה היו לנו שני מצבים מצוינים כדי לגמור את המשחק מוקדם, אבל בסוף אני שמח שהשחקנים שלי הראו אופי וגמרו את המשחק. אנחנו יודעים שזה היה משחק חשוב מאוד לחדרה".

על החלק הקדמי שלו ובעיקר ג'ורג'ה יובאנוביץ' וסטיפה פריצה, שכבשו, אמר הסרבי: "אמרתי הרבה פעמים שכל שחקן חשוב. אנחנו מנסים לשמור על כל השחקנים בכושר טוב כי נזדקק לכולם. כשאמרתי שכל 25 השחקנים חשובים לקבוצה, אני מאמין בזה כי אני מלא ביטחון בהם".

לקראת המשך מאבקי הצמרת אמר המאמן: "הדבר היחיד שחשוב הוא שאנחנו משחקים טוב ומנצחים. שחקנים צוברים ביטחון, האוהדים שלנו שוב תמכו בקבוצה ועשו עבודה טובה. תודה על תמיכה מדהימה היום. מגיעה לשחקנים התמיכה הזו. הדבר הכי חשוב הוא הביטחון בין השחקנים והצוות המקצועי. אנחנו צריכים להיות כנים, בלי השחקנים אי אפשר לעשות כלום".

טל בן חיים, ששוב תופקד כקיצוני בצד ימין, אמר: "זה לא רק ניצחון שביעי ברציפות, אני חושב שחוץ מהתיקו מול נתניה בבלומפילד, יש לנו הרבה ניצחונות בסיבוב השני, אנחנו נראים טוב ובמומנטום טוב. כולם עובדים בשביל המטרה, הניצחון והקבוצה הם מעל הכול. אף אחד לא מתעסק בעצמו ובמספרים שלו. אני שמח שעשינו את העבודה שלנו במשחק חוץ קשה מאוד. התחלנו את העונה בצורה לא טובה ועכשיו אנחנו מעריכים כל רגע שאנחנו מצליחים להחזיר לקהל שלנו. אני לא מתעסק במומנטום או לא, אנחנו צריכים להתרכז במשחקים שלנו ולנצח".

על העמדה החדשה שלו אמר בן חיים: "אני לא חלוץ, אני שחקן כנף, אז זה לא כזה מופרך. מה שהמאמן ירצה שאשחק אני אשחק. אעשה הכול כדי לתרום לקבוצה ולעזור לה לנצח. אני שמח שהמאמן מאמין בי ויודע שהוא יכול לסמוך עליי וזה דבר חשוב מאוד בשבילי. אנחנו עובדים נכון באימונים ומגיעים מוכנים מאוד לכל משחק. אין מצב שמישהו לא יודע מה הוא אמור לעשות. סדר וארגון וזה שכל אחד יודע את תפקידו ומה הוא צריך לעשות. תוסיף לזה שחקנים שרוצים לנצח והניצחון הוא מעל הכול ותקבל את הסיבוב השני הטוב שלנו אחרי פתיחה לא טובה.

"אנחנו שמחים בשביל פריצה ויובאנוביץ'. ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלנו. שרק ימשיכו לכבוש ולבשל, זה בסופו של דבר טוב לקבוצה". על מאבק האליפות: "גם עכשיו אני אמנע מלהגיד משהו. מכבי תל אביב תגיע אל המשחק הבא כדי לנצח. אנחנו לא מתחמקים. גם בתחילת העונה היינו במירוץ, תמיד מסמנים את מכבי כפייבוריטית ולא שיחקנו טוב. כקבוצה אנחנו לא מתעסקים בזה".

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. דני מרון
יריץ שחקנים צעירים בפלייאוף התחתון? קורצקי/דני מרון

מאמן חדרה מנחם קורצקי אמר: "חוץ מעשר דקות כמעט שהם לא בעטו לנו לשער. חוץ מעשר הדקות האלה היה משחק שקול מאוד. פספוס שאנחנו לא בפלייאוף העליון. היינו ראויים והצגנו כדורגל של פלייאוף עליון. קרה לנו משהו לא טוב בשבוע האחרון לצערי, אבל אנחנו לא מסכמים. נייצר מטרות חדשות ונרצה לקדם שחקנים ואת הקבוצה ולגמור את העונה בצורה טובה.

"זה ששואלים אותי אם אני מאוכזב מזה שאנחנו לא בפלייאוף העליון זה ההישג של השחקנים. רצינו את זה והיינו שם. בכל מקרה אני גאה מאוד בשחקנים שלי. הסגל שלנו לא ארוך, אבל יש שחקנים צעירים שמוכיחים שהם ראויים ויקבלו את הדקות שלהם. נרצה לסיים את העונה כמה שיותר גבוה.

"אני לא מתרכז בעונה הבאה ולא בי. אנחנו מתרכזים רק באיך נחזור לנצח. יהיה זמן להתעסק בי ובעתיד. אני רוצה להיות במקום טוב שיעריך אותי וירצו שם להתקדם, בהחלט".

מכבי תל אביב תדע אם היה מסיימת את העונה הסדירה במקום השני או השלישי ביום ראשון אחרי המשחק בין הפועל נוף הגליל להפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully