וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי ענה לשמידט ואוהדי פ.ס.וו על המגרש: "עשיתי הכל כדי להביא את המפנה"

אחרי שנכנס בפיגור במחצית השנייה ועזר לפ.ס.וו לסחוט 4:4 "משוגע" עם קופנהאגן, הישראלי ניסה להימנע מביקורת על המאמן, וחזר לסחוט מחמאות בהולנד: "ייצב את הקבוצה". התקרבות בין זהבי לבוטאפוגו?

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - קופנהגן 4:4, ערן זהבי הבקיע/ספורט1

ערן זהבי נמצא בתקופה אישית קצת פחות טובה, אבל את הווינריות נראה שאף אחד לא ייקח ממנו. החלוץ הישראלי עלה אתמול (חמישי) מהספסל כשפ.ס.וו איינדהובן בפיגור 3:1 מול קופנהאגן בשמינית גמר הקונפרנס ליג, ועזר לה לסחוט 4:4 דרמטי עם שער שוויון בדקה ה-84.

מאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט פתח במחצית הראשונה עם הרכב נטול חלוץ טבעי, והכניסה של זהבי עזרה לקבוצה להיראות מסודרת, מאורגנת ומסוכנת יותר. "היה משחק משוגע", סיכם זהבי בריאיון לטלוויזיה ההולנדית. "מצד אחד אנחנו מאוכזבים, כי ציפינו לנצח. מצד שני, אחרי פיגור כזה, אנחנו מרוצים שעשינו הכל כדי לחזור למשחק ולשנות את התוצאה. דבר אחד בטוח - המשחק הזה לא היה משעמם לרגע".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. Patrick Goosen/BSR Agency, GettyImages
מדבר על המגרש. זהבי בסיום/GettyImages, Patrick Goosen/BSR Agency

זהבי נמנע מלבקר את שמידט על הספסול שלו, וכשנשאל על כך אמר ש"גם קודי (גאקפו, שנכנס על חשבונו להרכב) כבש שער יפה מאוד במחצית הראשונה. הכי קל לדבר אחרי המשחק. כשנכנסתי במחצית, ידעתי שאני צריך לעשות הכל כדי להביא את המפנה במשחק. הדבר החשוב הוא שבמחצית השנייה השקענו, עבדנו קשה וחזרנו לעניינים. אנחנו רוצים להיראות ככה במשחק הזה במשך 90 דקות".

שמידט שיבח את זהבי בסיום, ואמר ש"זהבי הכניס הרבה אנרגיות לקבוצה. במחצית הסברתי לשחקנים שאי אפשר להמשיך לשחק כפי ששיחקנו במחצית הראשונה, כי ככה לא יהיה לנו סיכוי לעלות שלב. בגומלין נצטרך להיות טובים יותר מהדקה הראשונה".

גם בתקשורת ההולנדית חזרו להחמיא לזהבי, שזוכה לאחרונה ליחס קשוח יותר מהאוהדים והפרשנים. כך, למשל, במשחק הבית האחרון הוא ספג קריאות בוז מהאוהדים, והגיב בשער. גם הפעם הוא עשה את שלו על כר הדשא, ובאתר VI העניקו לו ציון 7, הגבוה ביותר בקבוצה לצד שני שחקנים נוספים. גם באתר VP חילקו ציון טוב של 6.5 ונימקו: "הוא קבע את תוצאת המשחק, והכניסה שלו במחצית השנייה גרמה לפ.ס.וו להיראות הרבה יותר מסודרת ומאורגנת".

* על רקע הדיווחים על משא ומתן בין ערן זהבי לבוטאפוגו, בברזיל מדווחים שהישראלי החל לעקוב באינסטגרם אחרי מנכ"ל הקבוצה, שלכאורה עורך עמו את המשא ומתן - ובברזיל מעריכים שאולי זה סימן להתקרבות בין זהבי למועדון הבריזלאי. זהבי דורש כ-400 אלף דולר לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully