וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי כבש ב-4:4 המשוגע של פ.ס.וו, ביברס נאתכו הבקיע ונפצע

הישראלי נכנס כמחליף והציל את קבוצתו בדקה ה-85 מול קופנהאגן, קשר פרטיזן נאלץ לצאת לאחר השער בהפסד 5:2 לפיינורד. 90 דקות לאלי דסה בהפסד של ויטסה לרומא

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - קופנהגן 4:4, ערן זהבי הבקיע/ספורט1

חמישה ישראלים הגיעו לשמינית גמר הקונפרנס ליג ושניים מהם גם כבשו הערב (חמישי) במשחק הראשון. ביברס נאתכו עשה את זה במדי פרטיזן בלגרד, אבל גם נפצע במהלך השער והוחלף בתבוסה הביתית 5:2 מול פיינורד (אופיר מרציאנו על הספסל) ואילו ערן זהבי הציל את פ.ס.וו איינדהובן כשקבע 4:4 משוגע מול קופנהאגן. ויטסה של אלי דסה (90 דקות) הפסידה 1:0 לרומא, גנט של יונס מלדה (לא שותף) הפסידה 1:0 לפאוק סלוניקי.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג שער. Soccrates Images, GettyImages
בתפקיד המושיע. ערן זהבי/GettyImages, Soccrates Images

פ.ס.וו איינדהובן - קופנהאגן 4:4

אחרי שכבש העונה במוקדמות ליגת האלופות (שלושער לרשת גלאטסראיי) ובשלב הבתים של הליגה האירופית (מול שטורם גראץ) ערן זהבי עשה את זה לראשונה גם בקונפרנס ליג והציל את פ.ס.וו מהפסד ביתי במשחק משוגע. הישראלי התחיל את המשחק על הספסל וראה את הדנים מספקים מחצית ראשונה מהסרטים, עם שערים של איסק ברגמן יוהאנסון (6), פפ בייל (23) ולוקאס לרר (43) מול שוויון זמני של קודי גאקפו (21). זהבי נכנס עם פתיחת המחצית השנייה יחד עם ריטסו דואן היפני, שצימק בדקה ה-50. גאקפו החמיץ פנדל בדקה ה-62, אבל תיקן אחרי שמונה דקות והשווה בעזרת בישול של מריו גצה. בייל המצוין החזיר את היתרון לקופנהאגן בדקה ה-78, אלא שאז הגיע זהבי, ניהל את ההתקפה, מסר לגאקפו בצד שמאל ורץ לרחבה כדי לנגוח את השוויון חמש דקות לסיום.

עוד בוואלה!

מנור סולומון יגיע לאיטליה? "יתאים לקבוצת מרכז טבלה בסרייה A"

לכתבה המלאה
ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד חוגג שער ומבקש חילוף. רויטרס
101 שערים כליגיונר. ביברס נאתכו/רויטרס

פרטיזן בלגרד - פיינורד 5:2

אחרי שער הניצחון שלו בפנדל מול סובוטיצה בליגה, ביברס נאתכו הבקיע פעם נוספת וחגג שער ראשון העונה בקונפרנס ליג, אבל גם נפצע והוחלף, וקבוצתו שמטה פעמיים את היתרון ובדרך החוצה מהמפעל עם החמישייה הראשונה שספגה בבית מאז ה-5:2 ממכבי פתח תקוה בספטמבר 2005. קפטן נבחרת ישראל בעט כדור חד ומדויק מ-16 מטרים בדקה ה-13, אבל גם ספג מכה ברגלו ותוך כדי חגיגת שערו ה-101 כליגיונר סימן לספסל שהוא לא יכול להמשיך ובלית ברירה הוחלף מיד. ינס טורנסטרה השווה בדקה ה-20, נמניה יוביץ' שהחליף את נאתכו החזיר את פרטיזן ליתרון בדקה ה-46, אבל סיריס דסרס ניצל טעות של השוער בדקה ה-52 כדי להשוות פעם נוספת, לוצהארל חרטראודה השלים מהפך בשער יפה בדקה ה-64, הקולומביאני לואיס סיניסטרה הוסיף בדקה ה-71 אחרי שבישל פעמיים וטורנסטרה חתם עם השני שלו (77). אופיר מרציאנו ישב על ספסל המנצחת.

צפו בשער של ביברס נאתכו ובהשפלה שספגה פרטיזן

ביברס נאתכו כובש ונפצע מול פיינורד, פרטיזן בלגרד הובסה 5:2/ספורט1
ז'וזה מוריניו מאמן רומא עם אלי דסה שחקן ויטסה. Soccrates Images, GettyImages
תמונה לאלבום הפרטי. ז'וזה מוריניו מסייע לאלי דסה לקום/GettyImages, Soccrates Images

ויטסה - רומא 1:0

הקבוצה האיטלקית היא הכי בכירה בקונפרנס ליג והערב היא עשתה צעד חשוב לעבר רבע הגמר. אלי דסה, שבישל פעמיים מול ראפיד וינה בסיבוב הקודם, השלים 90 דקות מול הכוכבים של ז'וזה מוריניו ונותר מאוכזב יחד עם חבריו. סרג'יו אוליביירה הפורטוגלי קיבל את המקום בהרכב של רומא וירה לחיבורים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. המושאל מפורטו הורחק בצהוב שני מפוקפק בדקה ה-79, אבל הג'אלורוסי שמרו על היתרון לקראת הגומלין באולימפיקו.

צפו בתקציר הניצחון של רומא בהולנד

תקציר: ויטסה - רומא 1:0/ספורט1

פאוק סלוניקי - גנט 0:1

אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הבלגים נכנעו לכדור חופשי של יסמין קורטיץ' בדקה ה-58 בטומבה ויצטרכו לעבוד קשה בגומלין. יונס מלדה נותר על הספסל של גנט, שכל ששת משחקי החוץ שלה העונה באירופה הסתיימו באותה תוצאה (שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים).

יסמין קורטיץ' שחקן פאוק סלוניקי חוגג שער. רויטרס
השער שלו הספיק לפאוק. יסמין קורטיץ'/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של לסטר על ראן

תקציר: לסטר - ראן 0:2/ספורט1

משחקים נוספים

סלביה פראג - לאסק לינץ 1:4
לסלביה: אירה סור (4 ו-29), פיטר אולאינקה (83), איברהים טראורה (85). ללאסק: חוסיין באליץ' (67)

מארסיי - באזל 1:2
למארסיי: ארקדיוש מיליק (19 בפנדל ו-68). לבאזל: סבסטיאנו אספוזיטו (79)

לסטר סיטי - ראן 0:2
ללסטר: מארק אולברייטון (30), קלצ'י איהנאצ'ו (90+3)

בודו גלימט - אלקמאר 1:2
לבודו: אמאל פלגרינו (39), אולה סולבאקן (90+2 בפנדל). לאלקמאר: זקאריה אבוחלאל (73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully