וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון בקריסה: צ'לסי נותרה ללא אפשרות לשלם על דלק לאוטובוס

הבלוז מקווים לסיוע מהממשלה הבריטית בעקבות הסנקציות הקשות שהוטלו על רומן אברמוביץ': "המועדון נפגע על לא עוול בכפו". אלו הפרטים החדשים שנחשפו

תקציר: נוריץ' - צ'לסי 3:1/ספורט1

שעות ספורות לאחר שבתקשורת האנגלית פורסם על כך שצ'לסי חוששת מהכרזה על פשיטת רגל וש"הקבוצות הגדולות כבר משחרות לטרף", באתרים "האתלטיק" ו"טלגרף" פרסמו פרטים חדשים על אירועי הימים האחרונים.

הממשלה הבריטית הטילה סנקציות קשות על בעלי צ'לסי, רומן אברמוביץ', אולם אלה משפיעות ישירות גם על צ'לסי וזאת על אף העובדה שהאוליגרך הודיע כי המועדון עומד למכירה. חברת "נייקי" אמנם צפויה להמשיך את ההתקשרות עם צ'לסי המוערכת בכ-900 מיליון ליש"ט על פני 15 שנה, מ-2016 ועד תום החוזה, אבל בכירים במועדון חוששים מהאפשרות שהקבוצה לא תוכל להתייצב למשחקים - ולמעשה תפשוט רגל גם אם לא מבחינה כלכלית.

שחקני צ'לסי במצעד האליפות לצד רומן אברמוביץ' ב-2005. GettyImages
היו ימים יפים יותר לרומן אברמוביץ' ולצ'לסי/GettyImages

ב"טלגרף" חשפו הערב (שישי) כי על אף שהרישיון הנוכחי מאפשר לקבוצה להתקיים גם בזמן שנכסיו של רומן אברמוביץ' מוקפאים, הוטלו הגבלות רבות וקשות בכל הנוגע להוצאות - גם כאלה שעוסקות באבטחה, ומכאן שצ'לסי חוששת שהיא תיאלץ לסגור יציעים בנוסף לעובדה שנאסר עליה למכור כרטיסים למשחקי הקבוצה ולאפשר כניסה אך ורק למנויים שרכשו כרטיס עונתי מבעוד מועד. מבחינת צ'לסי ישנו חשש ממשי שהקבוצה לא תוכל לעמוד בהגבלות שהוטלו עליה אם ברצונה להתייצב למשחקים, והפרת הסנקציות אינה דבר שבמועדון יכולים להרשות לעצמם.

בין השאר טוענת צ'לסי שהיא חייבת לקבל היתר למכור כרטיסים למשחקי הקבוצה כדי לשמור על הפעילות השוטפת של המועדון ובמועדון גם טענו שהוצאה של 20 אלף ליש"ט לנסיעות למשחקי הקבוצה אינה מכסה אפילו את הנסיעה לנוריץ' אתמול, בניצחון 1:3, ובקבוצה מנסים להיערך כעת למשחק בשבוע הבא בצרפת נגד ליל, בידיעה שאם יעפילו לרבע גמר ליגת האלופות הם עשויים לקבל יריבה ממדינה רחוקה יותר ואז בקבוצה יצטרכו לוותר על מספר שחקנים בנסיעה, כל עוד לא יהיו הבנות חדשות בנושא מול הממשלה הבריטית. למעשה, על פי "האתלטיק" כבר נחסמו מספר מכרטיסי האשראי העסקיים של אנשי המועדון ולקבוצה אין אפילו אפשרות לשלם עבור רכישת דלק לאוטובוס הקבוצה, אירוע שכנראה קרה עם החזרה מנוריץ'.

קאי האברץ קשר צ'לסי. רויטרס
חשש אמיתי לעתיד המועדון. קאי האברץ/רויטרס

בנוסף, לצ'לסי נאמר שכחלק מההגבלות החדשות אסור למועדון להשקיע יותר מ-500 אלף ליש"ט על קיום משחק בית, אבל במועדון כבר הציגו מסמכים לפיהם העלות של אירוח משחק בית במסגרת הליגה נעה בין 800 אלף ליש"ט למיליון ליש"ט ומכאן שהם מבקשים סיוע כדי שיתאפשר להם לשלם לדיילים, מאבטחים ולאנשי ההסעדה באצטדיון, אחרת לרשות הקהל לא יעמדו כל התנאים הנלווים וייתכן שאף יהיה צורך לסגור יציעים.

בצ'לסי טוענים שבמצב הקיים המועדון נענש על לא עוול בכפו, מכיוון שהבעלים רומן אברמוביץ' גם כך הודיע על מכירת הקבוצה ושהנענשים העיקריים הם עובדי המועדון, השחקנים והאוהדים שאינם קשורים כלל לוולדימיר פוטין או לממשל הרוסי.

כידוע, חנות המועדון וגם המלון שסמוך לאצטדיון סטמפורד ברידג' כבר נסגרו עד הודעה חדשה ועל צ'לסי נאסר אפילו למכור תכניות משחק, כך שלמועדון אין שום אפשרות להכניס כסף וכל זאת בזמן שנותנת החסות הראשית "THREE" כבר הודיעה על רצונה להשהות את ההתקשרות עד הודעה חדשה. אפילו סיורים באצטדיון אסורים עד הודעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully