וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חזרה לפרקט? זאיון וויליאמסון השתתף באימון ניו אורלינס

הכוכב הגדול של הפליקנס, שכלל לא שיחק העונה בעקבות פציעה בכף הרגל, שב לעיר וערך אימון קל עם חבריו שנאבקים על מקום בפלייאוף

אוהדי פילדלפיה נגד בן סימונס/מתוך טוויטר

בדצמבר האחרון נצפה זאיון וויליאמסון במשחקה של קבוצתו, ניו אורלינס פליקנס, ובארצות הברית העריכו שמשקלו כבר הגיע לכ-140 ק"ג. כידוע, הכוכב של הפליקנס, הבחירה מספר 1 בדראפט 2019, נעדר תקופות ארוכות מאז הגיע לליגה הטובה בעולם וגם העונה טרם שיחק לאחר שעבר ניתוח בכף רגלו בקיץ ותוכנן לשוב בדצמבר, מה שלא קרה, אבל הערב (שישי), לקראת הישורת האחרונה של העונה הסדירה, הוא לא רק הופיע לאימון הפליקנס, אלא גם נטל בו חלק.

וויליאמסון בן ה-21 ערך אימון קל לפי הכתבים שנכחו באימון, אבל מעבר לכך שהוא עשוי לשוב לכשירות ולסגל הקבוצה בקרוב, זו גם הוכחה לכך שאולי הדיווחים על קרע בינו לבין הצוות המקצועי וראשי הקבוצה היו מוקדמים מדי, לפחות בכל הנוגע לחזרתו לאימונים. כזכור, כבר בשבוע שעבר פורסם ב"האתלטיק" שוויליאמסון שב לניו אורלינס כדי להצטרף בהדרגה לאימוני הקבוצה, והערב זה קרה.

ללא וויליאמסון, הפליקנס שרשמו שלושה הפסדים רצופים השבוע, מדורגים במקום ה-10 במערב ובשלב זה הם נכנסים למשחקי הפליי-אין שיחלו בעוד חודש. נכון למצב הנוכחי, לוס אנג'לס לייקרס מקדימה אותה רק במשחק וחצי, אבל גם פורטלנד טרייל בלייזרס בתמונת הפליי-אין והיא בפיגור של משחק וחצי לעומת הפליקנס. וויליאמסון, כאמור, לא שיחק כלל העונה והופעתו האחרונה הייתה בתחילת חודש מאי 2021. לאחרונה גם דווח שהוא עלול לעבור ניתוח נוסף, אבל הופעתו לאימון שוללת אפשרות זו לפחות בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully