וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרה: ברוקלין שיתקה את הארדן, והביסה 100:129 את פילדלפיה בחוץ

הנטס סוף סוף נראו כמו מועמדים לאליפות, כשעצרו את האקס על 11 נקודות ו-0 מ-10 לשתי נקודות במפגש האמוציונלי, במהלכו זכה בן סימונס לשריקות בוז בלתי פוסקות. דוראנט, אירווינג וקרי חיברו 71 נקודות. גולדן סטייט ניצחה בדנבר עם 34 נקודות של קרי

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

שני משחקים בלבד התקיימו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA, אבל כל אחד מהם יותר מרתק מהשני. הראשון שבהם הפגיש בין פילדלפיה לברוקלין, והסתיים בניצחון מוחץ של הנטס. לאחר מכן נרשם ניצחון חוץ נוסף של גולדן סטייט על דנבר.

משחקי הלילה:

פילדלפיה (25:40) - ברוקלין (33:34) 129:100
דנבר (27:40) - גולדן סטייט (22:45) 113:102

שחקני ברוקלין נטס קווין דוראנט, קיירי אירווינג, אנדרה דראמונד. Elsa, GettyImages
ככה זה היה אמור להיראות מלכתחילה. דוראנט, אירווינג ודראמונד חוגגים/GettyImages, Elsa
בן סימונס, ברוקלין נטס. רויטרס
קיבל יחס "מיוחד", וחבריו ענו בשמו על הפרקט. בן סימונס/רויטרס

פילדלפיה (25:40) - ברוקלין (33:34) 129:100

משחק ההצהרה של הנטס: אחרי 17 הפסדים ב-21 המשחקים האחרונים, כשהם במקום השמיני בלבד במזרח ורחוקים מאוד מלעמוד בציפיות, הקבוצה של סטיב נאש התפוצצה ונראתה כמו טוענת לכתר דווקא במשחק הכי אמוציונלי של העונה.

בן סימונס אמנם עוד לא כשיר ולא התלבש, אבל קיבל שריקות בוז צורמות מאוהדי פילי בערב הראשון בו חזר לשם כיריב. בצד השני, ג'יימס הארדן שבחר לעזוב את קבוצת הכוכבים בברוקלין, רשם את אחד המשחקים הגרועים ביותר שלו בעונה הרגילה וראה את הביג ת'רי האלטרנטיבי של הנטס, יחד עם סת' קרי שהיה חלק מהטרייד הגדול, מחבר 71 נקודות משותפות ומנחיל לסיקסרס הפסד ראשון במשחק בו ג'יימס הארדן משותף (אחרי שישה ניצחונות רצופים).

ג'יימס הארדן, פילדלפיה סיקסרס. Elsa, GettyImages
0 מ-10 לשתי נקודות. הארדן/GettyImages, Elsa
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
התעורר מאוחר מדי. אמביד/רויטרס

הנטס העבירו מסר משריקת הפתיחה. קווין דוראנט וקיירי אירווינג צלפו מכל פינה, ההגנה החזקה שלהם הגבילה מאוד את הארדן וג'ואל אמביד, ואחרי רבע אחד היתרון של האורחת עמד על 17. הנטס ירדו להפסקה בפלוס 21 ולא הורידו רגל מהגז גם ברבע השלישי, כשההפרש מגיע בשיאו ל-31, ומשאיר רבע אחרון לפרוטוקול בלבד, כשהכוכבים נחים.

דוראנט הוביל את המנצחת עם 25, 4 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, לסת' קרי היו 24 ולקיירי אירווינג 22. בצד השני, ג'ואל אמביד הגיע ל-27 נקודות אבל קלע את רובן בגארבג' טיים של המחצית השנייה (והוסיף גם 12 ריבאונדים), טוביאס האריס הוסיף 16 והארדן כאמור, נראה תשוש ולא מפוקס וסיים עם 11 נקודות (0 מ-10 לשתי נקודות, 3 מ-17 מהשדה). לפחות הוא יכול להתנחם בכך שעקף את רג'י מילר והתייצב במקום השלישי בטבלת קלעי השלשות של הליגה בכל הזמנים.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מול מונטה מוריס, דנבר נאגטס. Jamie Schwaberow, GettyImages
חוזר לעצמו? קרי/GettyImages, Jamie Schwaberow

לפני המשחק, קרי ריגש מעריצה צעירה

דנבר (27:40) - גולדן סטייט (22:45) 113:102

ניצחון מרשים לווריירס, שרושמים ניצחון שני ברציפות ומתחילים להתאושש מהתקופה הפחות טובה שעברה עליהם. סטף קרי סוף סוף נראה כמו עצמו, כשצלף 34 נקודות (11 מ-21 מהשדה, 5 מ-12 מהשלוש), 18 מהן ברבע השלישי המצוין בו הפכו את התוצאה אחרי פיגור 14, וחצה את רף 20 הנקודות בקריירה.

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. רויטרס
כמעט טריפל דאבל. יוקיץ'/רויטרס

לצד יכולת טובה של ג'ורדן פול (21) וקליי תומפסון (18), הווריירס החזיקו מעמד מול ניקולה יוקיץ' וחבריו, שראו את האורחת מסיימת את המשחק עם ריצת 0:11, אחרי שהתוצאה הייתה מאוזנת שתיים וחצי דקות לסיום. יוקיץ' סיים עם 23 נקודות, 12 ריבאונדים ו-9 אסיסטים לנאגטס שהפסידו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, מונטה מוריס הוסיף 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully