וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמות שנויה במחלוקת? "קיירי אירווינג מודל לחיקוי לכל שחקן צעיר"

אחרי משחק 50 הנקודות היעיל אי פעם, כוכב ברוקלין זכה למחווה מיוחדת מדוראנט ולהשתפכות של סטיב נאש: "קיבלנו שיעור מהמאסטר". עכשיו KD כבר מחכה להשתיק את אוהדי פילדלפיה: "הם עמוק בחרא"

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

קיירי אירווינג הזכיר הלילה (בין שלישי לרביעי) למה הוא עדיין אחד השחקנים המלהיבים ב-NBA, בעיקר כשפושטים ממנו את הפרסונה השנויה במחלוקת ומתמקדים ביכולות שלו על הפרקט. כוכב ברוקלין סיפק תצוגת תכלית היסטורית בניצחון 121:132 בשארלוט, שקטע לנטס רצף של חמישה הפסדים. 50 נקודות ב-79 אחוז מהשדה היו לאירווינג, כולל 9 מ-12 מהשלוש. בסך הכל הוא סיים עם 15 מ-19 מהשדה, במשחק ה-50 נקודות היעיל אי פעם ב-NBA.

אירווינג גם הפך לגארד השני בלבד אחרי מייקל ג'ורדן שקולע לפחות 50 נקודות במשחק עם לפחות 65 אחוזים מהשדה, וניצב בודד בפסגה ברשימת שחקני ברוקלין שקלעו 50 נקודות ומעלה ביותר ממשחק אחד (כעת הוא עומד על שלושה משחקים כאלה במדי הנטס).

אחרי הופעה כזאת, גם לקווין דוראנט לא נותר אלא לעמוד ולמחוא לו כפיים במסיבת העיתונאים. "אמרתי לו את זה -הוא פשוט טהור. כל מה שהוא עושה על המגרש נראה טהור ומושלם", הילל KD את חברו. "זה בא לו בקלות. ברבע הראשון הרגשתי שהוא לקח אולי שתי זריקות, ואני מסתכל על הלוח ורואה שהוא כבר עם 10 נקודות...היה אפשר לראת את הניצוץ בעיניים שלו הערב. הוא רצה להשפיע על המשחק מההתחלה ועד הסוף. הוא הוביל אותנו, וזאת הייתה הצגה אדירה, פשוט אדירה".

דוראנט משוכנע שלמרות האישיות השנויה במחלוקת של קיירי והתבטאויות העבר המפוקפקות שלו, "שחקנים צעירים שרואים NBA צריכים ללמוד ממנו, להסתכל איך שחקן בגובה שלו עושה את זה כל כך בקלות. הוא צריך להיות מודל לחיקוי, והיום הוא נתן לכולם שיעור מהמאסטר".

גם סטיב נאש ממשיך להתרשם. "בכל משחק הוא אחראי להיילייטס שאמורים להתפרש על פני קריירה שלמה", החמיא המאמן. "אין ספק שיש שחקן מיוחד בידיים שלו. היום הוא היה יעיל בצורה יוצאת דופן, וקלע זריקות אדירות. באופן כללי, הוא שחקן מדהים עם יכולת מדהימה לקלוע זריקות קשות".

קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. Jacob Kupferman, GettyImages
תיהנו מהכדורסל שלו. קיירי/GettyImages, Jacob Kupferman
שחקני ברוקלין נטס קווין דוראנט, קיירי אירווינג חוגגים. Jacob Kupferman, GettyImages
המטרה הבאה: להשתיק את אוהדי פילי. קיירי ודוראנט/GettyImages, Jacob Kupferman

בלילה שבין חמישי לשיש מחכה לברוקלין מפגש לוהט אצל פילדלפיה, בדו קרב בין שתיים מהקבוצות הכי שאפתניות במזרח, שלאחרונה החליפו שחקנים בטרייד מדובר. ג'יימס הארדן ינסה לגבור על שותפיו לשעבר בסופר טים שאיכזבה, ובן סימונס יישב ביציעים בפילי, הפעם בתור שחקן יריב.

קווין דוראנט, שהיה מעורב בכמה תקריות עם אוהדים בעבר, יודע שהקהל בפילי יקבל אותו ואת חבריו עם איבה מיוחדת. הוא מקווה שיצליח להשתיק חלק מהאוהדים.

"יש אוהדים שמגיעים למשחקים למרות שהם בכלל לא נהנים מכדורסל. החיים שלהם כל כך עמוק בחרא, שהם פשוט מכוונים את כל התסכול שלהם כלפי אנשים אחרים", מסביר דוראנט, ומצהיר בחיוך: "החלק הטוב בעבודה שלנו הוא שתמיד אפשר להשתיק את האנשים האלה. זה הולך להיות כיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully