וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק: "מטרידים את המשפחה שלי, לא אשתוק יותר"

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 11:00

אחרי שאשתו נינה חשפה שהיא מקבלת איומים על חייה, שחקן הלייקרס נפתח במסע"ת: "זה הגיע למצב שהילדים שלי לא רוצים לבוא למשחקים. זה ממש מכביד עלינו כבר"

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

כשראסל ווסטברוק ניגש לעמדת הראיונות לאחר ההפסד של הלייקרס הבוקר לסן אנטוניו, הוא לא דיבר על כדורסל. הוא דיבר על ההטרדות שהוא ואשתו, נינה, חווים מאז שהשחקן עבר לקבוצה מלוס אנג'לס. התגובה של ווסטברוק הגיע בעקבות סדרת ציוצים שהעלתה נינה אשתו לפני המשחק שבהם היא חשפה את מה שהיא עוברת. את ההטרדות שהיא חווה על בסיס יומי בגלל בעלה ואיחולי המוות שהיא ומשפחתה מקבלים.

ווסטברוק, שקלע 17 נקודות בהפסד מול סן אנטוניו הבוקר, גיבה את אשתו ואמר במסע"ת לאחר המשחק: "אני עומד מאחוריה במאה אחוז ומזדהה עם הרגשות שלה. זה הגיע למצב שזה ממש מכביד על המשפחה שלנו. זה מאוד מצער עבורי משום שזה רק משחק בסופו של דבר".

ראסל ווסטברוק לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
לא יכול לשתוק יותר. ווסטברוק/רויטרס

"כשמדובר בכדורסל, אין לי בעיה עם הביקורת על כך שאני מחטיא זריקות. אבל ברגע שעושים לי ולמשפחה שלי שיימינג, זה נהיה אישו. בעבר התעלמתי מזה משום שזה לא ממש הפריע לי, אבל עכשיו זה מוגזם".

"אני לא יכול להסכים יותר יותר לכך שאנשים אומרים "ווסטבריק" ומשבשים את שמי", הוסיף ווסטברוק, "השם שלי הוא מורשת לילדים שלי. זה שם שאומר הרבה לא רק לי, אלא גם לאשתי, אמא שלי, אבא שלי. זו רק דוגמא אחת, זה פוגע בי ובאשתי וזה לא נחמד. נתתי לזה לעבור בעבר, אבל עכשיו אני צריך לעצור את זה ובכל פעם שיקניטו אותי, אדאג שיידעו על זה".

עוד בוואלה!

43 נקודות לאמביד מול שיקגו, טריפל דאבל 75 בקריירה ליוקיץ'

לכתבה המלאה

חשפה את ההטרדות בסדרת ציוצים. נינה ווסטברוק

יצא להתקפה. ווסטברוק

"יש הרבה אנשים שתומכים בי, אבל יש כאלו שעושים לי שיימינג. לא פגעתי באף אחד, לא הקנטתי אף אחד. זה רק משחק. ברגע שזה מתחיל לפגוע במשפחה שלי ובאמא שלי, צריך לעצור את זה. אני לא מביא את הילדים שלי למשחקים כי אני לא רוצה שהם ישמעו מה אומרים עליי. המשפחה שלי לא רוצה לבוא למשחקי בית בגלל הסיבה הזו".

ווסטברוק, ששיתף פעולה עם דני אבדיה בוושינגטון בעונה שעברה, עבר הקיץ ללייקרס בניסיון לזכות באליפות ראשונה עם לברון ג'יימס ואנתוני דייויס. אלא שהאחוזים הרעים של ווסטברוק והיכולת הלא טובה שלו, הפכו אותו למוקד הביקורת של האוהדים, שמאשימים אותו ביכולת החלשה של הקבוצה. הלייקרס ירדה למאזן של 36:28 וכרגע היא רק במקום התשיעי במערב ובמרחק גדול מהקבוצות שמעליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully