וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבוריט וסה השלימו אימון מלא וצפויים לעמוד לרשות קרסטאיץ'

10.3.2022 / 15:20

מגני מכבי תל אביב אמורים לחזור נגד הפועל חדרה (שבת, 19:00, ספורט2), המאמן: "בשביל לנצח צריך לקחת סיכונים, לא רוצה להיות אסיר של שיטה. אם צריך - חלוץ ישחק כבלם"

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, בה התייחס מלאדן קרסטאיץ' להכנות למשחק החוץ מול הפועל חדרה (שבת, 19:00, ספורט2) שינעל את העונה הסדירה עבור הצהובים, שמחפשים ניצחון ליגה שביעי ברציפות כדי לעלות לפחות באופן זמני למקום השני, מעל הפועל באר שבע שתשחק ביום ראשון ובמרחק של שלוש נקודות בלבד ממכבי חיפה שתשחק ביום שני.

קרסטאיץ' קיבל היום בשורה טובה לאחר שאנריק סבוריט וז'וסואה סה השלימו היום אימון מלא וצפויים לעמוד לרשותו במשחק בשבת. כזכור, סבוריט נפגע בקרסולו בניצחו נגד בית"ר ירושלים ואף הוחלף בדקות הסיום. לעומתו, סה קיבל שבועיים של מנוחה, טיפולים ואימונים כדי להתאושש מהמתיחה בשריר הירך האחורי ממנה סבל. למעלה מ-5,000 אוהדים צהובים, כבר רכשו כרטיסים למשחק נגד חדרה והצפי הוא לכ-9,000 אוהדים שיגיעו בשבת לאצטדיון בנתניה

* הערעור של הפועל חדרה נדחה, ורובי לבקוביץ' ייעדר מהמשחק. השוער ירצה עונש הרחקה על ספיגת חמישה כרטיסים צהובים, למרות הטעות של השופט לירן ליאני, שלא רשם את הצהוב בדו"ח השופט, מה שגרם לחדרה לבקש עיכוב להחלטה.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לוקח סיכונים. קרסטאיץ'/אריאל שלום

"זה מועדון גדול, נורמלי שכולם מצפים לתוצאות טובות. אני שמח שכרגע אנחנו בכושר טוב, צריכים להיות בריכוז מקסימלי ואין מקום להירגע, כי אז נאבד את כל מה שעשינו עד עכשיו", אמר קרסטאיץ' במסיבת העיתונאים. "יש לנו משחק קשה, כי גם חדרה זקוקה לניצחון במצבה. אנחנו לא מתעסקים במשחקים הבאים ולא עושים חישובים, זה מה שאני מכתיב לשחקנים כי אני לא רוצה להלחיץ אותם, אני רוצה שהם ייהנו. מכבי חיפה? מצבן של הקבוצות האחרות הוא עניין שלהן".

הסרבי התייחס לסגנון ההתקפי בו הוא דוגל, שבמסגרתו ג'ורג'ה יובאנוביץ' וסטיפה פריצה משחקים יחד בחוד: "מנוחה לשחקנים לקראת הפלייאוף: "קבוצה גדולה צריכה להציג כדורגל טוב, האוהדים מצפים לזה. כדי לעשות תוצאות טובות צריך לשחק התקפי ולקחת סיכונים. אני לא רוצה להיות 'אסיר' של שיטות טקטיות. בשיחות עם הצוות עולים רעיונות שאולי נראים משוגעים, אבל הם חיוביים. כל שחקן יכול לשחק ביותר מעמדה אחת, אם צריך חלוץ ישחק גם כבלם. יובאנוביץ' שחקן איכותי וידעתי את זה לפני, שילמנו עבורו סכום צעום אבל אני הייתי ערב לזה כי אני מכיר אותו וידעתי שהוא יכול לעזור לנו".

קרסטאיץ' התייחס גם ליכולת הטובה של גבי קניקובסקי: "השחקנים מקבלים חופש מצוות האימון להראות מה הם יודעים, הם לא 'אסירים' של השיטה. גבי הוא אחד השחקנים החכמים, הוא משחק למען הקבוצה ולא למען עצמו".

עוד בוואלה!

בספרד מופתעים מיובאנוביץ': "נראה כמו שחקן אחר לגמרי במכבי תל אביב"

לכתבה המלאה
עידן נחמיאס, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
התחרות על ההרכב גדולה. נחמיאס/אריאל שלום

הפעם השחקן שישב לצדו של קרסטאיץ' היה עידן נחמיאס, שאמר: "אנחנו אחרי שישה ניצחונות רצופים, רואים את הדרך שאנחנו עושים. אנחנו נותנים 1,000 אחוז בכל משחק ומבקיעים שערים. תמיד הייתה בנו אמונה, אבל יש משהו בניצחונות שמאוד מחבר". הבלם התייחס לביקורות על ההגנה: "קיבלנו 31 גולים העונה, שזה המון ומעבר לכמות שמועדון כזה מקבל. אנחנו מנסים לשים דגש, ועדיין פתאום קיבלנו גול כזה במשחק האחרון. אפשר לעבוד 90 דקות ולקבל איזה גול מגעיל כזה, ואז מגיעים לכמות שאתה שואל איך זה יכול להיות. אישית אני מרגיש מצוין, אני עובד קשה על מה שאני רוצה לשפר".

נחמיאס הוסיף: "במועדון גדול כמו מכבי תל אביב יש תחרות אינסופית. כל שחקן חייב לקחת את ההזדמנות שלו, כי אם לא מישהו אחר ייקח אותה ואתה יכול פתאום חודשיים לא לשחק אחרי זה. הדבר הכי קשה זה לשמור על ההזדמנות כשאתה כבר נכנס להרכב. במשחקים האחרונים הייתה אווירה באמת מטורפת. הדחיפה מהיציעים אדירה, לא חוויתי את זה בקרית שמונה. זה מעיף אותנו לשמיים. חדרה? הייתי בצד של קרית שמונה הרבה שנים, תמיד כשאתה משחק מול הגדולות בארץ אתה מאמין שאתה הולך לעשות סנסציה וזו החשיפה הכי גדולה שלך. אנחנו באים להיות מחויבים לשיטה וננסה לנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully