וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"לית נגד שיר האונס. שרן ייני: "לא רוצים קללות ביציעים"

8.3.2022 / 21:54

מכבי תל אביב ערכה אירוע מיוחד לכבוד יום האישה, שרון תמם טוענת: "שיר האונס" מפריע לכל החוויה בבלומפילד. הקפטן הבהיר: "לא מבין שירי אוהדים עם קללות"

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

מכבי תל אביב ערכה הערב (שלישי) מפגש מיוחד לכבוד יום האישה הבינלאומי בהובלת מנכ"לית המועדון שרון תמם, היועצת המשפטית עו"ד יעל מרגלית ונשים משפיעות נוספות בתוך המועדון ומחוץ לו, אירוע שהיה בארגון קרן מכבי תל אביב, "אחים לסמל" ובחסות FILA. במהלך הערב סיפרה תמם על דרכה עד לצמרת מכבי תל אביב והעידה כי העונה שמעה לא מעט התבטאויות סקסיסטיות הנוגעות להיותה אשה בתפקיד כה בכיר בעולם שהוא רובו עולם של גברים.

במהלך הערב עלה גם נושא שיר שמושר על ידי חלק מהאוהדים ואשר זכה כבר לכינוי "שיר האונס". מי שהעלה את נושא שיר האונס היו אוהדות ואוהדים שהגיעו לאירוע, וסיפרו שזה מפריע להם. תמם סיפרה כי מכבי תל אביב והיא כשלעצמה מתנגדים מאוד לשיר הזה והוסיפה כי הוא פוגע בכל החוויה בבלומפילד כשהוא נשמע מהיציע. היא פנתה לאוהדים בבקשה לחדול מלשיר את השיר הזה.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שיר שמעורר חוסר נוחות בקרב רוב הקהל. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב
מנכ"לית מכבי תל אביב שרון תמם עם יוסי אירני. ערן לם, אתר רשמי
סולדת מקריאות קשות. יוסי אירני ותמם/אתר רשמי, ערן לם

גם הקפטן שרן ייני הביע במהלך האירוע התנגדות נחרצת לשיר ובכלל לקללות. "אני נגד קללות. לא מבין שירים של אוהדים עם קללות", הדגיש ייני. הקפטן שיתף מחוויה אישית שלו כששיחק בהולנד. "בהולנד היו שרים לפעמים 'מי שלא קופץ יהודי'. כל שיר ובו פגיעה וקללה הוא משהו שאני מתנגד לו". הדברים נאמרו במסגרת האירוע "רק את ולא אחרת" של "קרן מכבי תל אביב", ארגון "אחים לסמל" ובחסות fila.

עוד בוואלה!

חיים על הקצה: המאבק המשולש שנפתח בליגת העל

לכתבה המלאה

עוד במכבי תל אביב: שביעות רצון נרשמה במועדון על רקע ההצלחה בשיווק של חולצת הרטרו, שאתמול לבשו השחקנים במשחק מול בית"ר ירושלים. גם אוהדי מכבי תל אביב מאוד התלהבו מחולצות הרטרו, ונמכרו למעלה מאלף חולצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully