וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה מצפה לעשרת אלפים צופים מול מכבי תל אביב

במועדון מודעים לכך שרק ניצחון עשוי להשאיר להם סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון, אך מצפים להכנסה משמעותית מהקהל הצהוב בשבת (19:00, ספורט2)

תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

הפועל חדרה, שנדחקה במחזור האחרון אל מחוץ לשש המדורגות הראשונות בטבלה שייכנסו בתום המחזור הקרוב לפלייאוף העליון, תנסה להפתיע בשבת ולנצח את מכבי תל אביב (19:00, ספורט2) כדי לשמור לעצמה סיכוי להשתחל חזרה לשישייה הראשונה במחזור הסיום של הליגה הסדירה. בחדרה מודעים להבדלי הכוחות בינם לבין הצהובים, אך בשיחות פנימיות בתוך הקבוצה אומרים שחקנים שהמשימה אפשרית.

אחרי הנצחון של מכבי תל אביב נגד בית"ר ירושלים ולאחר שנמכרו כ-4,000 כרטיסים לטובת הקהל האורח, מצפים במועדון לאצטדיון כמעט מלא, כאשר ההערכות מדברות על קרוב לעשרת אלפים צהובים שיגיעו ועבורם עשויים לפתוח גם את היציע המערבי.

רובי לבקוביץ' שוער הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
בחדרה ממתינים להחלטת בית הדין העליון. לבקוביץ'/מאור אלקסלסי

בכל הנוגע להכנות לקראת המשחק, אחרי תקופה מאוד לא רגועה החליטו ראשי הקבוצה שלא להתעסק השבוע בעניין הרוכשים העתידיים וגם נושא הארכת חוזהו של המאמן מנחם קורצקי מוקפא בשלב זה, כאשר הסיכויים שימשיך לעונה נוספת אינם גדולים.

בשבת יחסר קורצקי את מוחמד אוסמן שסובל מפציעה בקרסול, כאשר מרבית ההרכב שפתח במשחק החוץ בסכנין, יפתח גם בשבת. עם זאת, במועדון ממתינים בקוצר רוח לתוצאות הערעור לבית הדין העליון בכל הנוגע להרחקתו של השוער רובי לבקוביץ', לאחר שהתברר בשבוע שעבר שצהוב אחד שספג נרשם לו באיחור וכעת הוא עלול להחמיץ את המשחק נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully