וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה התנגדה להעברת חצי הגמר. סרדל סובל מקרע מלא

9.3.2022 / 7:24

האדומים לא יישרו קו עם הבקשה להעביר את המפגש, במכבי חיפה הגיבו: "חשבנו שהגיוני לקיים דרבי חיפאי בחיפה. בלומפילד ייצבע בירוק". הקשר עבר פענוח ראשוני וייבדק על ידי מומחה, חשש שגמר את העונה

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

הפועל חיפה הודיעה הבוקר (רביעי) כי היא מסכימה עם החלטת ההתאחדות לקיים את משחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה ב-20 באפריל באצטדיון בלומפילד. כזכור, מכבי חיפה ביקשה להעביר את המשחק לאצטדיון בחיפה, אבל האדומים לא מיישרים קו, וטוענים שהסיבה לכך היא "שמירה על נייטרליות והגינות".

"המועדון מקבל את השיבוץ המקורי של ההתאחדות וסבור כי על מנת לשמור על נייטרליות והגינות מוחלטת, יש להשאיר את קיום משחקי חצי הגמר באצטדיון בלומפילד", כתבה הפועל חיפה במכתב רשמי שנשלח להתאחדות.

במכבי חיפה מסרו בתגובה: "מתוך כוונה להקל על עשרות אלפי האוהדים, חשבנו שהגיוני לקיים דרבי חיפאי בחיפה. מאחר ואין הסכמה לדברים, הקהל הנהדר שלנו ילווה אותנו ויצבע את בלומפילד בירוק".

אלן אוז'בולט שחקן הפועל חיפה מול סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הפועל חיפה מערימה קשיים. אוז'בולט מול סאן מנחם בדרבי קודם/מאור אלקסלסי

כדי להעביר את המשחק לחיפה נדרשת הסכמה של שתי הקבוצות, וכעת בקשתה של מכבי חיפה לא תוכל להתמלא, אלא אם הפועל חיפה תשנה את דעתה. בהתאחדות צפויים לדון בנושא בימים הקרובים.

עוד בהפועל חיפה: לירן סרדל ייפגש עם רופא מומחה כדי לאבחן את חומרת הפציעה ממנה הוא סובל בשריר הירך האחורי. הקשר שרושם עונה אישית נהדרת עבר צילום MRI ולפי האבחנה הראשונית, סובל מקרע מלא שעלול לגרום לו לסיים את העונה. עם זאת, סרדל ייפגש עם המומחה במטרה לפענח בצורה ברורה את הממצאים ואז יוחלט האם יש צורך בהתערבות כירורגית. החשש הוא שאם אכן מדובר בקרע מלא, סרדל ייעדר ממשחק הגביע נגד מכבי חיפה ואם יצטרך התערבות כירורגית, הוא עשוי לסיים את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully