וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרת גאנם מתקרבת, רוקאביציה ושכטר בספק להפועל נוף הגליל

9.3.2022 / 9:29

השחקן שנפצע בברכו כמושאל להפועל חיפה קרוב לחזרה, ברביעי תיקבע כשירותם של חלוצי הפועל באר שבע לראשון (20:15, ספורט4). יחזקאל ישוב במאי?

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

בדיוק שנה לאחר משחקו האחרון, קייס גאנם קרוב לחזור לשחק בשורות הפועל באר שבע. בעשרת הימים האחרונים גאנם קיים אימונים מלאים בבית האדום ונראה כי הוא מתקרב לעריכת הופעתו הראשונה העונה. כזכור, החלוץ הושאל להפועל חיפה בעונה שעברה, אשר במהלכה נפצע בברכו, נותח ונאלץ לעבור שיקום ממושך.

אליניב ברדה היה שמח אם גאנם היה עומד לרשותו כבר במחזור הקרוב, לאור הספק הגדול בנוגע לשיתופם של ניקיטה רוקאביציה ואיתי שכטר מול הפועל נוף הגליל ביום ראשון (20:15, ספורט4). רק מחר, כשהשחקנים ישובו להתאמן אחרי יומיים של מנוחה שנתן להם ברדה, ניתן יהיה לקבוע סופית את כשירותם של החלוצים. רוקאביציה, כזכור, חש כאבים בשריר התאומים במשחק נגד הפועל חיפה וביקש להתחלף אחרי שכבר כבש צמד. שכטר נפצע בברכו במשחק הגביע מול מכבי פתח תקוה ועדיין לא חזר להתאמן.

השניים מצטרפים לשגיב יחזקאל שעבר אתמול ניתוח לאחר ששבר את עצם הבריח. ייתכן שהניתוח יאפשר לו לחזור לשחק בתחילת חודש מאי, כך שאולי הוא עדיין לא סיים את העונה.

שגיב יחזקאל, הפועל באר שבע. דני מרון
עשוי לחזור במאי. יחזקאל/דני מרון

הערב אמור לשוב מיגל ויטור שקיבל אישור לטוס למספר ימים לפורטוגל עם רעייתו לטובת עניין משפחתי.

בעקבות המכתב ששלחה הבוקר הפועל חיפה להתאחדות לכדורגל, בו הבהירה כי היא מעוניינת לשחק את הדרבי החיפאי בחצי גמר הגביע בבלומפילד, אין מקום לבקשה של הפועל באר שבע להוציא את המשחק שלה נגד מכבי תל אביב מהאצטדיון ביפו, בו תוכננו להתקיים שני המשחקים מבעוד מועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully