וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מופתעים מיובאנוביץ': "נראה כמו שחקן אחר לגמרי במכבי תל אביב"

החלוץ הסרבי פורח, בספרד מתפלאים לנוכח היכולת שהציג בקאדיס: "יש שחקנים שלא מתאימים לקבוצה אחת, ומסוגלים להתפוצץ באחרת"

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

ג'ורג'ה יובאנוביץ' עומד על מאזן של 5 שערים ב-5 משחקי ליגה, אבל בזמן שהוא ממשיך לכבוש את אוהדי תל אביב, בספרד יש מי שמופתע. באתר "אלדסמארקה" הקדישו היום (רביעי) כתבה מיוחדת לחלוץ הסרבי בן ה-23, בה הביעו פליאה על "ההצלחה המסחררת".

כזכור, יובאנוביץ' נרכש על ידי קאדיס בינואר 2019 וקיבל חוזה לארבע עונות וחצי, אבל לא הותיר שום חותם במועדון והספיק לערוך במדי הקבוצה 6 הופעות בלבד.

"יש שחקנים שלא מתחברים לקבוצה אחת, אבל מסוגלים להתפוצץ בקבוצה אחרת, ומתחילים להציג את היכולת האמיתית שלהם רק אחרי שהם מוצאים את המקום הנכון עבורם. זה בדיוק המקרה של ג'ורג'ה יובאנוביץ'", כתבו. "בקאדיס הוא לא הראה שום דבר, והתרומה שלו הייתה אפסית. לא חשוב כמ הזדמנויות הוא קיבל, הוא לא הצליח להציג את האיכויות שגרמו למועדון להמר עליו. במכבי תל אביב הוא נראה כמו שחקן שונה לחלוטין".

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
איפה היכולת הזו הייתה בספרד? יובאנוביץ'/דני מרון

בכתבה צוין ש-1.9 מיליון יורו - הסכום שמכבי תל אביב שילמה כדי לרכוש את יובאנוביץ' מצ'וקאריצ'קי הסרבית - הוא "סכום שאי אפשר היה להעלות על הדעת שישלמו עליו אחרי שעזב את קאדיס". יחד עם זאת, "בסרביה הוא חזר ליהנות מכדורגל, ועכשיו הוא פורח בישראל. מכוכב בפוטנציה, הוא הופך לכוכב של ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully